29 maart 2016

Mijn portemonnee #13 week 12 (21 tm 27 maart 2016) || Elinnee94

Door de Paasdagen ben ik een beetje van slag. Dan is ook nog eens de klok verzet en ben ik de laatste dagen veel te laat uit bed. Ik ben de hectiek niet gewend en merk dat ik dan veel last heb van mijn beperkingen.
Vandaag twee artikelen op een dag, omdat ik met Pasen geen tijd had om te schrijven.

Lees verder om een kijkje te nemen in "Mijn portemonnee".

Boodschappen €22,76
Een net bedrag, al zeg ik het zelf. Iets wat erg in de kosten scheelt is kaas. Nadat ik vorige week een blok-kaas kocht, heb ik de hele week geen kaas hoeven kopen. Dit scheelt enorm, want normaal gaan er wel 3 pakjes doorheen.
Ook heb ik nog een tip voor de mensen die op zichzelf wonen: gourmetschotels. Rond  de feestdagen, liggen de supermarkten er vol mee. Je betaalt dan €5,- of €10,- maar hebt wel voor een paar dagen aan vlees. Je kunt namelijk het vlees in boterhammen zakjes bewaren en invriezen. 

Taxi €19,60
Tja, wat moet ik hier verder nog over kwijt?

Vaste uitgave €25,-
De teacozy is weer afgeschreven en mijn mobiel abonnement heb ik iets verhoogd.
 
Cadeautje €17,-
Binnenkort is mijn nichtje jarig en wordt ze 6 jaar. Ik kocht nu alvast een cadeautje, dan heb ik dat vast. 

Paaseitjes €5,03
Paaseitjes, op de een of andere manier kon ik het echt niet weerstaan. Ik heb zelfs een video opgenomen met verschillende paaseitjes, ben alleen vergeten die te bewerken en uploaden. 

Kaarsen €62,57
Kaarsen, kaarsen en nog eens kaarsen. Bij UScandles bestelde ik twee kaarsen van Woodwick en twee van Yankee Candle. 
 
Overig €33,52
Bij Bol.com deed ik een bestelling voor €27,97. Bij Action kocht ik slechts wat plastic bekertjes voor €0,55. Ook ging ik naar Kruidvat, waar ik me prima in heb kunnen houden en bij de kassa €5,- afrekende. Ik kocht een makeup spiegeltje (€3,-), wattenstaafjes (€1,-) en kon me niet inhouden het kassakoopje van 2 bueno's voor €1,- te laten liggen.

Totaal €185,48
Ik ben blij dat ik ondanks een aantal grote bedragen, toch nog onder de €200,- zit. Eigenlijk is daar alles mee gezegd, want ik heb de afgelopen week weer veel geld uitgegeven aan "mijzelf".

Wat was jouw grootste uitgave van de afgelopen week?
Laat het achter bij de reacties.


Liefs, 
Eline  
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten