25 april 2016

Mijn portemonnee #16 week 15 (11 tm 17 april 2016) || Elinnee94

We hebben inmiddels week 16 afgerond, maar over week 15 heb ik nog geen "mijn portemonnee" online gezet. 
In dit artikel deel ik mijn uitgave van 11 tot en met 17 april. 

Lees verder...
 Boodschappen €21,24

Taxi 2,80

Vaste uitgave  €12,50
De TeaCozy is weer afgeschreven.

Zeeland €9,55
Ik ging een weekendje weg, naar Zeeland. Hetzelfde park waar ik afgelopen zomer niet zo'n leuke herinneringen aan heb.
In de park-shop kocht ik schuifspeldjes voor €1,25 en een cola cherry lipsmacker €2,-. Ook zag ik allerlei snoep dat me aan vroeger deed denken zoals two to one en Big Baby pop. In totaal was ik voor het snoep €6,30 kwijt.

Overig 31,28
Ik begon de week met wat aankopen bij Action. In totaal ben ik die dag drie keer bij Action geweest en was in totaal €11,28 kwijt. Ik kocht hiervan onder andere oortjes, maandverband, pennen en een hoofdtelefoon (zodat ik via Skype kan praten tijdens het gamen). Nu de Lente is begonnen heb ik mijn favoriete BB cream (van Maybelline) weer aangeschaft. Deze kocht ik bij Trekpleister voor €10,-.
Ook heb ik mijn dode punten laten knippen. De kapper die ik heb is een bekende en ik betaal hier €10,- aan.
Op woensdag ging ik nog even langs de Action voor zakdoekjes en een notitieboekje. Ik was hiervoor €1,78 kwijt.
De Action was favoriet, ik ging namelijk op donderdag nog een keer terug voor wasmiddel. Ik was hiervoor €3,73 kwijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten