13 april 2016

Miss Sporty Lash Millionaire mascara || Elinnee94

Volgens mij kennen veel mensen Miss Sporty nog als "eerste make-up merk" en beschouwen het echt als "beginners make-up". Ik weet nog goed, dat toen ik met make-up begon, ooit een nagellakje (of 2) van Miss Sporty kocht, omdat iedereen dat zo'n goed en betaalbaar merk vond. In werkelijkheid was het nagellakje echt een teleurstelling en dat beeld hebben denk ik veel mensen van mijn leeftijd (of eigenlijk misschien wel ouder) ook. 

Miss Sporty heeft de afgelopen jaren veel sprongen gemaakt en een tijdje terug schreef ik ook al een artikel over de concealer, die ik nu nog in gebruik heb. Even ter zijde soms vraag ik me echt af wat mensen met hun concealer doen, omdat die zo snel op gaat.Ik doe echt enorm lang met een concealer. 
Vandaag heb ik een review over een ander product van Miss Sporty, namelijk de "Lash Millionaire all in 1 false lash effect mascara". Dat is een hele mond vol. Voor het gemak dus gewoon de "Lash millionaire".


Lees verder...

 
Miss Sporty heeft grootse bedoelingen bij deze mascara. Op de verpakking staat zelfs: 
"Jackpot for your Lashes"
Deze mascara zou je wimpers lengte en volume moeten geven, alsof je nep wimpers draagt. Wat wil je nog meer?


Het borsteltje ziet er misschien een beetje vreemd uit. Het is een soort '8' vorm, met een twist. De haartjes doen me een beetje denken aan die van een veger.  Misschien een beetje een gekke vergelijking, maar daar denk ik aan. 


Zelf heb ik geen voorkeur voor de haartjes, als ze maar goed mijn wimpers scheiden en niet klonteren. Wel moet ik zeggen dat ik het werken met een groot borsteltje altijd erg lastig vind. Ik knoei snel met mascara en zit met zo'n groot borsteltje al snel onder.
Dit hoeft geen ramp te zijn, want met wattenstaafjes werk je het zo weer bij, maar er gaat wel veel tijd in zitten. 
 

Wat een verschil zie je met de mascara.
Nu heb ik niet hele lange of korte wimpers, maar vooral hele lichte wimpers. Deze mascara maakt mijn wimpers zichtbaar en dat is wat ik van een mascara verwacht. Een prima product dus. 
Personen verschillen en ik kan dus niet zeggen of deze mascara ook voor korte wimpers werkt. Zoals al eerder vermeld heb ik erg moeite met het borsteltje en dat is dan ook het enige minpunt. 
De mascara is betaalbaar, namelijk €4,- en bij verschillende Etos en DA fillialen te koop. Ook kun je hem bestellen op Bol.com.
 

Oog-producten reviewen doe ik niet graag, omdat mijn hangend oog dan erg naar voren komt. De ene dag heb ik hier meer last van dan de andere dag, maar het juiste moment om foto's te maken valt niet uit te zoeken. 
Ik hoop dat jullie begrijpen dat deze mascara review voor mij niet makkelijk was om te doen en dat ik me bewust ben van mijn imperfecties.

Liefs, 
Eline
 

1 opmerking:

  1. Wat een bijzonder borsteltje!
    Snap dat je zo'n review lastig vindt. Heel stoer dat je het toch doet. You go girl!
    Groetjes Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen