10 april 2016

Unboxing - Beautybox maart 2016 || Elinnee94





We zitten ondertussen alweer in april, maar afgelopen week kwam de "Beautybox" van maart nog binnen. In deze video laat ik je zien wat er in mijn beautybox zat. 

Wil jij weten wat ik heb ontvangen?
Kijk dan verder...
 
 
"Anatomicals Your nose smells rose body cleanser" kon ik niet vinden in de webshop van Anatomicals. Ik verwacht dat hij net als alle andere body cleansers €8,99 is.
Smile lab Whitening strips is een vrij luxe product. Ik vind setjes van €40,-, maar ook van €50,- en €60,-
Dermalogica Age smart. Ik weet dat Dermalogica een luxe merk is.
IDC bodylotion. Ook over IDC kon ik niets vinden, maar volgensmij was dit product iets van €5,-.
Beauty UK lip Vinyl. Op de site van Alice & Jo vind ik dit product voor €1,-

Dit was alles wat in mijn Beautybox zat. Ik hoop dat ik jullie niet heb teleurgesteld met de minimale informatie die ik over deze prodcuten heb gevonden. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten