18 mei 2016

MAC blush Lovecloud || Elinnee94



Al een paar maanden wacht deze blush op een review, maar zoals jullie misschien wel weten heb ik niet echt de tijd gehad om reviews te schrijven met alle veranderingen die gaande waren/zijn.

Als cadeautje voor mijzelf, verwende ik me net voor mijn verjaardag met een blush van M.A.C. Ik zocht een zachte blush en toen ik 'Lovecloud' zag wist ik het meteen. "Jij word de tweede MAC blush in mijn stash".
In deze review geef ik je mijn mening over deze blush. 

Lees verder...

 


Over Lovecloud heb ik zelf nog niet zo veel gehoord of gelezen. Lovecloud heeft een satin finish, wat wil zeggen dat deze (net als bij de lipstick) semi matt is. Ik wou graag een blush die niet zo veel shimmer bevat, om hem te kunnen combineren met een prachtige highlighter.


Op de swatch zie je dat de kleur redelijk fel is, maar toch op een subtiele manier. 
Dat is wat ik zocht, een subtiele blush. Zodat ik hem kan opbouwen. 

links zonder -  rechts met blush
 
Op deze foto's kun je goed zien, dat de blush een subtiel effect geeft. 
 

Zoals eerder vermeld, kocht ik deze blush als verjaardagscadeautje voor mijzelf. 
Nu ben ik op 31 januari jarig, dus heb ik deze blush al een tijdje in gebruik. De foto's komen ook van januari, maar hierna heb ik de blush ook veel gedragen.
Een tijdje terug heb ik hem maar weer in mijn review bakje gelegd, omdat ik toch echt een review van deze blush wilde schrijven. 

Lovecloud is niet goedkoop, deze blush van MAC is namelijk €22,50. Toch vind ik hem iedere cent waard, want MAC is een prachtig merk en deze blush kun je zo mooi geleidelijk aanbrengen. I love it!

M.A.C is verkrijgbaar bij sommige Douglas & Bijenkorf filialen, maar kun je ook vinden op de site van Douglas en MAC.  

Wat vinden jullie van Lovecloud?
Ik hoor het graag in de reacties. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten