23 mei 2016

Mijn portemonnee #21 week 20 (16 tm 22 mei 2016) || Elinnee94

Net zoals iedere maandag, laat ik je vandaag zien wat mijn uitgave zijn geweest van de afgelopen week.
Ik ben naar Ikea geweest (hier komt nog een shoplog van)  en heb een schema gemaakt die eigenlijk vanaf deze week in gegaan had moeten zijn. Volgende week komt hier meer over...

Wil jij een kijkje nemen in mijn portemonnee van week 20?
Lees dan verder....



Taxi €11,22
In mijn schema heb ik berrekend dat een grote uitgave de taxi is. Ik ben per week zo'n €22,40 kwijt als ik iedere dag met de taxi ga. Dit klinkt veel en is het ook, maar met het OV zou het duurder zijn. 
De afgelopen week viel er natuurlijk al een dag uit in verband met Pinksteren en op vrijdag had ik me vergist in de dag, dus op het verkeerde moment gereserveerd. Pap was zo lief om me te brengen en op te halen. 

Boodschappen €22,32
Op zaterdag had ik wat boodschapjes bij de Lidl gehaald. Het gesneden was bijna op en omdat hier toch een redelijke prijs aan zit, besloot ik het eens van Lidl te proberen. Dit smaakt ook goed en scheelt toch in prijs. 
Nu moet ik wel zeggen dat de grootste uitgave eigenlijk op dinsdag gedaan zijn, maar wij hierin gesponsord zijn.

Vaste uitgave €12,50
De TeaCozy is weer afgeschreven. 
Nogsteeds word ik iedere maand super blij van de theesmaakjes. In tegenstelling tot de Beautybox. Ik verwacht dat deze (de Beautybox) komende week weer binnenkomt en dat kan zomaar de laatste keer zijn. Ik weet dat ik dat al ongeveer een jaar roep, maar ik vind de producten zo erg tegenvallen de laatste tijd. 

Ikea €32,17
Op zondag ging ik met de bus naar Ikea. Ik kocht wat keuken en badkamer dingetjes. Hier komt nog een shoplog van. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we gewoon het bedrag delen, van daar dat het misschien een gek bedrag is.

OV €10,-
Ik moest mijn OV opladen voor de bus. Ik had geen idee hoeveel ik nodig had maar er stond nog ongeveer €12,- op. Ik besloot hier €10,- bij te doen. 

Overig €41,10
Deze week heb ik geshopt bij Action €6,66 waar ik onder andere wasmiddel kocht. Bij Kruidvat ben ik deze week twee keer geweest. De eerste keer zag ik dat het maandverband in de aanbieding was en zoals ik al ooit eerder heb verteld, ben ik echt ontzettend bang zonder te zitten dus ik heb goed ingeslagen. De tweede keer kocht ik vooral veel eten (hahahah).
Bij Hema kocht ik een singlet voor €4,- en ook ging ik naar Trekpleister, hier kocht ik maskertjes en een tosti-ijzer. Ook dit bedrag deelde ik met mijn vriend en ik kwam uit op €5,70.

Dit waren mijn uitgave van week 20. 
Deze week probeer ik wat rustig aan te doen met, want zaterdag ga ik naar Belgiƫ. Ik hoop dat ik daar een beetje slaag.

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten