25 mei 2016

Nooit gereviewed?! - Catrice Denim Divine Blush en Bronzer || Elinnee94

Catrice heeft van half april tot en met half mei de Denim Divine collectie uitgebracht In sommige winkels zul je deze misschien nog in het schap vinden, maar het kan ook zijn dat ze hebben plaats gemaakt voor de nieuwe Limited Edition.
Deze collectie is volledig geïnspireerd op hét onmisbare kledingstuk aller tijden: de jeans

De rozegouden verpakkingen en op het voorjaar geïnspireerde kleuren die deze collectie bevat, zorgen er voor dat je nog meer zin krijgt in de zomer

Catrice vind zelf dat de absolute must-haves uit deze collectie het oogschaduwpalette en de bronzer zijn. 

Zelf heb ik de blush en bronzer aangeschaft en review ik deze voor jullie in dit artikel
Ik kocht ze pas begin mei en omdat Catrice zelf aangeeft dat de collectie tot en met half mei te koop is, heb ik besloten dit een "nooit gereviewd?!" artikel te noemen.

Lees verder…

 


Denim Divine blush – C01 Stone blushed





Met deze  blush creëer je een prachtige blos op je wangen” aldus Catrice. Ook zou deze blush makkelijk aan te brengen zijn en een natuurlijke matte finish hebben.
Ik ben benieuwd, maakt deze blush de veelbelovende dingen waar?



Denim Divine bronzer – Hot TANts





Deze delicate bronzingpoeder met matte finish zorgt voor een natuurlijk gebruinde look, maar kan ook gebruikt worden om te contouren” aldus Catrice.
Volgens Catrice een echte must-have voor deze zomer.
Een veel belovend product, eens zien of deze bronzer ook echt doet wat hij belooft.

Links de bronzer, rechts de blush.

Wat mij eigenlijk meteen opvalt is dat zowel de blush als bronzer niet mat zjn, eerder satijn. Je ziet er in de swatch wel degelijk een shimmer door, zeker een neutrale. 


Met bronzer

Van de zijkant ziet deze bronzer er heel natuurlijk uit. Hij is niet super mat, maar je bent ook geen discobal met deze bronzer. 

Op deze foto's draag ik ook de bronzer én blush.

Wanneer je de bronzer combineert met een blush, vind ik hem prachtig. De blush is op de foto's vrij opvallend, terwijl ik erg veel moeite had met het aanbrengen. 



De blush heb ik voor €3,99 gekocht en de bronzer voor €4,99 
Mocht je ze nou erg mooi vinden? Misschien vind je ze bij jou Kruidvat of Trekpleister nog in de actie-bak.
Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten