6 juni 2016

Mijn portemonnee #23 week 22 (30 mei tm 5 juni 2016) || Elinnee94

Afgelopen week was een week waarvan ik al wist dat hij duur ging zijn. Ik wist dat de Essence Bloggers Secret collectie in de winkels zou liggen en deze wilde ik hebben!
Ook heb ik wat impulsieve aankopen moeten doen, omdat mijn SD kaart en zonnebril het loodje legde.

Ben jij benieuwd wat ik heb uitgegeven de afgelopen week?
Lees dan verder...



Boodschappen €33,84
Deze week hebben we een dag gemeenschappelijk gegeten. Dat wil zeggen dat ieder €3,50 bijlegt en wordt van het totale bedrag gekookt. 
Dit totaal bedrag zit aan de hoge kant, hoewel ik niet echt opvallende bedragen in mijn Excel bestand kan terugvinden.

Taxi €22,40
Ik ben alle 4 de dagen met de taxi gegaan. Ik moet hier nog even iets op verzinnen, misschien kan ik binnenkort wel met de fiets richting het werk gaan.... 
Dit is namelijk alsnog een grote uitgavepost. 

Automatische afschrijvingen €70,50
Deze week zijn mijn lenzen en de automatische incasso naar mijn spaarrekening weer afgeschreven. 

Drogisterij €90,17
Veel geld naar drogisterijen deze week. Yes I know. Ik kocht de hele blogger secret collectie bij Kruidvat met nog 3 rollen inpakpapier waar ik in totaal bijna €30,- aan kwijt was. Op zaterdag kocht ik een zonnebril (die van mij was kapot) met koker bij Kruidvat €15,44. Voor €7,50 kocht ik bij trekpleister een geheugenkaartje voor mijn camera want die van mij hield er mee op (vlog komt nog online). Bij DA kocht ik een parfum €35,-, waar jullie binnenkort een review van kunnen verwachten.  Ook ging ik nog naar Etos en daar kwam ik handige miniflesjes tegen. Een setje van 4 stuks voor €3,-

Action & Hema €8,97
Normaal gesproken zou ik deze winkels bij de drogisterij doen, maar dat was dit keer zo veel dat het wat extra aandacht vroeg (hahaha).
Bij Hema kocht ik wat knutsel spullen zoals washitape en daar was ik in totaal €3,- kwijt. Bij Action gaf ik €5,97 uit (aan knutsel spullen en wat huishoudelijke dingen zoals afvalzakken) wat ik ook nog wel een bescheiden bedrag vind.  

Overig €1,25
Ook kocht ik nog een ijsje voor €1,25.


Dit waren mijn uitgave van de afgelopen week. Een aardig duur weekje, al zeg ik het zelf met een totale uitgave van bijna €230,-.

Waar is bij jou het meeste geld aan besteed de afgelopen week?
Laat het achter bij de reacties. 


Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten