20 juni 2016

Mijn portemonnee #25 week 24 ( 13 tm 19 juni 2016 ) || Elinnee94

De afgelopen week was een drukke week. Op dinsdag had ik 's avonds vergadering en was ik dus voor de verandering weer een keertje na het werk thuis. Ik ging bij ons thuis naar de Action en kocht daar een hoop crea-spullen. Op woensdag ging ik er met mijn vriend op uit en heb ik verder ook niet geshopt. Wel was het gisteren Vaderdag en ook was de moeder van mijn vriend jarig. Een hoop cadeautjes die we moesten kopen dus.
Ook heb ik wat bestellingen gedaan met Paypal. 

Zijn jullie benieuwd naar mijn uitgave?
Lees dan verder...


Taxi €16,80
Er zijn twee dagen geweest dat ik een enkele reis met de taxi heb genomen.
Op dinsdag had ik vergadering dus bracht mijn moeder mij 's avonds terug.
Op donderdag vergat ik mijn telefoon thuis, waardoor ik dus niet kon reserveren. Mijn vader haalde me op vrijdag ochtend op. Super lief natuurlijk.
 
Boodschappen €29,10
Wow, dat het bedrag zo hoog zou zijn had ik echt niet verwacht. 
Op woensdag deed ik een activiteit met mijn vriend en haalde we in Eindhoven bij de AH een sandwich met wat te drinken. 
We hebben de afgelopen week drie dagen niet thuis gegeten. Op woensdag hebben we namelijk met mijn ouders gegeten, op donderdag eten we bij de ouders van mijn vriend en op zaterdag toevallig ook (de broer van mijn vriend kwam eten en dat is altijd super gezellig). 
Op zaterdag heb ik wel brood bij de bakker gehaald, voor een half lampion en twee (grote) koffiebroodjes betaalde ik totaal €4,30 helemaal niet zo veel dus. 

Automatische afschrijving €15,-
De afgelopen week is het bedrag van de Beautybox weer afgeschreven. Ik heb hem nog steeds niet opgezegd dus... Wanneer doe ik dit nou eens?

Action €19,85
Bij Action kocht ik vooral veel knutsel spulletjes. Ik heb een shoplog opgenomen, dus deze kunnen jullie binnenkort verwachten. 

Paypal €12,31
Ik heb bij twee Etsy-shops een bestelling gedaan. Deze zijn beide nog niet binnen hoewel eentje uit de buurt van Utrecht komt. Jammer dat dit zo lang moet duren, volgens mij komt deze woensdag binnen. Ook hiervan zal ik een video maken. Deze zal waarschijnlijk pas volgende maand online komen, omdat ik wil wachten tot beide pakketjes binnen zijn en ik het tweede pakketje pas eind van de maand zal ontvangen.

Cadeautjes €13,40
De moeder van mijn vriend was afgelopen vrijdag en zaterdag was het natuurlijk Vaderdag. Samen met mijn vriend deelde ik de totaalprijs en kwamen we op een bedrag van €13,40 de man. Een mooi bescheiden bedrag al zeg ik het zelf.

Overig €30,-
Samen met mijn vriend deed ik de Xit-room in Eindhoven. Een super leuke activiteit die ik zeker aan iedereen aanraad. Voor 2 personen was het €30,- p.p, maar ben je met z'n 3e dan betaal je €20,- p.p. Een behoorlijk verschil. 
We hebben overigens wel weten te ontsnappen binnen de tijd en hadden nog 1:44 op de teller staan toen de deur opende. 

Totaal €136,46
Een kleine €140,- wat ik best een flink bedrag vind. Die €30,- voor de Xit-room tikt natuurlijk wel aan, maar alsnog. Ook heb ik natuurlijk weer flink wat geld besteed aan de Action. 

Wat vinden jullie van een bedrag van €130,- tot €140,- voor één week?
Ik hoor het graag bij de comments. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten