25 juni 2016

Sample Saturday met o.a Theirry Mugler en Naomi Campbell || Elinnee94




In mijn opgemaakt video van mei vertelde ik al dat er een Sample Saturday online zou komen.
Vandaag is het dan zo ver, eindelijk is het weer tijd voor een sample Saturday.

Sample Saturday is een rubriek op Elinnee94 waarin ik een aantal samples erbij pak en hier een mini review van schrijf. Dit gaat vooral om mijn eerste indruk van het product, want daar zijn samples uiteindelijk voor bedacht.
Ik vertel je alles over de sample wat je wil weten, welke geurnoten er bijvoorbeeld in het parfum zitten, of ingrediƫnten in een douchegel.
De samples komen ook altijd terug in een opgemaakt video, waar ik ook mijn uiteindelijke mening zal geven. Zeker bij parfum samples merk ik dat mijn mening nogal eens veranderd.

In deze Sample Saturday behandel ik drie parfum samples, met alle drie een andere sample verpakking.


  • Naomi Campbell – Private
  • Theirry Mugler – Angel Muse
  • Givenchy – Ange ou demon le secret




Ben jij benieuwd  naar wat ik van deze geuren vind?
Lees dan verder….


Naomi Campbell - Private


De verpakking van dit parfum lijkt erg op haar signature parfum, die ik zelf in bezit heb.
Mocht je ze allebei in je collectie hebben, zou je ze met moeite uit elkaar houden. Het enige verschil is dat deze flacon ‘private’ op het flesje heeft staan.

Bij deze sample, zit het parfum op een gaasje, wat ik echt ontzettend lastige samples vind.

De geur van dit parfum is zoet vergeleken met signature die wat warmer is.
Je herkent zeker dat dit parfum familie is van de signature variant.
Bij dit parfum ruik ik een soort lijm geur, maar ik weet niet of dat aan de verpakking van de sample ligt.

Geurnoten:
Top: mandarijn, perzik, peer
Midden: roos, oranjebloesem, fresia
Hart:  vanille, tonkaboon, muskus

Prijs en verkoop?
Dit parfum is te koop bij o.a Bol.com en Douglas.
Voor een flacon van 15 ml betaal je ongeveer €18,-. Een flacon van 30ml rond de €26,- en voor 50ml €34,-.
Een redelijk betaalbaar geurtje voor de liefhebber van een zoet fruitig geurtje met warme ondertoon.




Givenchy – ange ou demon le secret eau de parfum


Van dit parfum heb ik zelf het eau de toilet. Ik heb gehoord dat deze varianten nogal verschillend zijn. Zal het een meerwaarde hebben om ze beide in je collectie te hebben? Ik geef mijn mening.

De verpakking van deze sample, is een zakje waar vloeistof in zit. Ook al zo onhandig.
Het flesje daar in tegen ziet er prachtig uit, net als de andere ange ou demon flacons. De vloeistof in het flesje is roze en bij de eau de toilette variant (die ik dus heb) is deze geel.

Het parfum vind ik qua geur niet veel verschillen van de eau de toilet variant. Het is, naar mijn mening,  dus zeker niet nodig om ze beide in je collectie te hebben.
Het is een lekkere frisse, fruitige geur die een aantal vrouwelijke noten bevat.

Geurnoten:
Top: citroen, theeblad,  veenbes (cranberry)
Midden: pioenroos, waterlelie, Arabische jasmijn (sambac)
Hart:  patchouli, witte houtsoorten, witte musk

Prijs en verkoop:
Dit parfum is onder andere te koop bij Douglas en ICI paris. Voor een 30ml flacon betaal je €65,-, voor 50ml €91,- en voor 100ml €127,-.


Theirry Mugler - Angel Muse


De flacon van dit product vind ik prachtig.
Ik heb ooit een Sample Saturday geschreven volledig in het teken van Theirry Mugler. Angel was het enige parfum dat ontbrak en ik gebruikte en hier een body lotion voor die eigenlijk over datum was.
Muse is een variant op de Angel geur.
In dit parfum zit een typische Theirry Mugler geur, die wat rokerig/kruidig is.
Dat is niet zo mijn ding, maar er zitten ook geurnoten in die mij heel erg aanspreken.

Geurnoten:
Top: grapefruit, roze peper
Midden: hazelnoot, slagroom, roos
Hart: vetiver, patchouli

Prijs & verkoop?:
Dit parfum is o.a te koop bij Douglas en ICI paris. Een flacon van 30ml kost €60,- en een 50ml fles €82,50.
Wederom een geurtje die behoorlijk aan de prijs is. 

  
Voor nu spreken geen van deze geurtjes mij zo erg aan, dat ik ze 'moet' hebben.
Dat is wel eens ooit anders geweest in een Sample Saturday. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden weer een tester artikel te zien. 
Laat achter bij de reacties, wat jou favoriete parfum is en of je ooit een miskoop hebt gedaan met betrekking op een geurtje. 


Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten