16 juli 2016

Films van de afgelopen maand #3 juni 2016 || Elinnee94


Ook de afgelopen maand heb ik weer een aantal films gezien en mijn lijstje met films die ik nog wil zien, begint aardig te groeien.


Lees verder…


Pan (2015)



Pan is een van die films, die ik altijd had willen zien, maar wat er nooit van is gekomen. Zelfs toen de aankondiging in de bioscoop te zien was, moest ik deze zien.

Gelukkig houd vriend-lief ook van films en besloten we deze dan eindelijk samen te kijken. 


Laat ik beginnen met te zeggen dat ik de verhaallijn al aan het begin al fantastisch vond, totdat de special effects kwamen.

Op dat moment dacht ik “wow wat is dit?”, maar ik kon er doorheen kijken. Mijn verbazing kwam vooral toen ik zag dat er wel degelijk goede effecten in de film zitten.

Zelf vond ik de film echt super tof en hoop (samen met mijn vriend) op een vervolg,

Helaas gaat deze niet komen, want de film heeft een behoorlijk verlies gedraaid. 


Op IMDB wordt deze film beoordeeld met een 5.8, maar ik zou hem een dikke 7 geven.


Night at the museum 3 secret of the tomb (2014)



Deze film  heb ik al een aantal keer gezien. De eerste keer was samen met mijn nichtje in de bioscoop, voor onze verjaardag. Daarna heb ik hem nog een (of twee) keer op TV gezien. 

Sowieso vind ik night at the museum echt hele leuke films.

Deze film krijgt van IMDB een 6.2, maar van mij een 7,5.
 


Discworld - Going postal (2010)


Going postal is een hele toffe film, die je meesleept naar de Engelse Industriële revolutie.
Ik kende de hele Discworld serie niet, maar mijn vriend dacht dat ik deze wel leuk zou vinden.
Hij kent me, want ik vond hem echt super. 

In deze film is de post “uitgestorven” en een soort mailcontact (de Clacks) is ontwikkeld.
De post wil, zoals je wel zult begrijpen, blijven bestaan en dus wordt daar alles aan gedaan.
Je ziet dat er allemaal leuke dingen worden bedacht, zoals het ontstaan van de postzegel.
Erg leuk bedacht. 

Van mij krijgt deze film een 9, zowel voor de setting als voor de montage, maar ook de verhaallijn vond ik super.IMDB geeft deze film overigens een 7,8


Alice trough the looking glass (2016)

Ook ben ik sinds ongeveer een jaar weer naar de bioscoop geweest.
Jullie zullen vast wel weten dat ik dol ben op Disney (films). Toen ik hoorde dat er een vervolg van Alice kwam, moest ik hier heen. 


Laat ik beginnen met te zeggen dat ik gewoon een ontzettende zwak heb voor The Mad Hatter, niet zo zeer in de animatiefilm, maar wel als hij een echt persoon is.
Ik ben geen Depp-lover, maar niemand zou deze rol beter kunnen spelen.
Zodra ik The Hatter zie, schiet ik al vol. 
Dus in de bioscoop heb ik ook zo’n 3-4 keer mijn tranen weg moeten vegen.

Ook nieuw karakter ‘Time’ vind ik erg goed. 


Op IMDB wordt deze film beoordeeld met een 6.4, maar van mij krijgt hij een 8.




 
Dit waren  de films die ik heb gezien in de maand juni.
Hoe vaak kijken jullie films? en wat was de laatste film die je hebt gezien?
Laat het achter bij de reacties, ik ben benieuwd.

Liefs, 
Eline ♥


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten