Ook de
afgelopen maand heb ik weer een aantal films gezien en mijn lijstje met films
die ik nog wil zien, begint aardig te groeien.
Lees verder…
Pan (2015)
Pan is een
van die films, die ik altijd had willen zien, maar wat er nooit van is gekomen.
Zelfs toen de aankondiging in de bioscoop te zien was, moest ik deze zien.
Gelukkig
houd vriend-lief ook van films en besloten we deze dan eindelijk samen te
kijken.
Laat ik
beginnen met te zeggen dat ik de verhaallijn al aan het begin al fantastisch
vond, totdat de special effects kwamen.
Op dat
moment dacht ik “wow wat is dit?”, maar ik kon er doorheen kijken. Mijn
verbazing kwam vooral toen ik zag dat er wel degelijk goede effecten in de film
zitten.
Zelf vond ik
de film echt super tof en hoop (samen met mijn vriend) op een vervolg,
Helaas gaat
deze niet komen, want de film heeft een behoorlijk verlies gedraaid.
Op IMDB
wordt deze film beoordeeld met een 5.8, maar ik zou hem een dikke 7 geven.
Night at the
museum 3 secret of the tomb (2014)
Deze
film heb ik al een aantal keer gezien.
De eerste keer was samen met mijn nichtje in de bioscoop, voor onze verjaardag.
Daarna heb ik hem nog een (of twee) keer op TV gezien.
Sowieso vind
ik night at the museum echt hele leuke films.
Deze film
krijgt van IMDB een 6.2, maar van mij een 7,5.
Discworld
- Going postal (2010)
Going postal
is een hele toffe film, die je meesleept naar de Engelse Industriële revolutie.
Ik kende de
hele Discworld serie niet, maar mijn vriend dacht dat ik deze wel leuk zou
vinden.
Hij kent me,
want ik vond hem echt super.
In deze film
is de post “uitgestorven” en een soort mailcontact (de Clacks) is ontwikkeld.
De post wil,
zoals je wel zult begrijpen, blijven bestaan en dus wordt daar alles aan
gedaan.
Je ziet dat
er allemaal leuke dingen worden bedacht, zoals het ontstaan van de postzegel.
Erg leuk
bedacht.
Van mij
krijgt deze film een 9, zowel voor de setting als voor de montage, maar ook de
verhaallijn vond ik super.IMDB geeft
deze film overigens een 7,8.
Alice trough
the looking glass (2016)
Ook ben ik
sinds ongeveer een jaar weer naar de bioscoop geweest.
Jullie
zullen vast wel weten dat ik dol ben op Disney (films). Toen ik hoorde dat er een
vervolg van Alice kwam, moest ik hier heen.
Laat ik
beginnen met te zeggen dat ik gewoon een ontzettende zwak heb voor The Mad
Hatter, niet zo zeer in de animatiefilm, maar wel als hij een echt persoon is.
Ik ben geen
Depp-lover, maar niemand zou deze rol beter kunnen spelen.
Zodra ik The
Hatter zie, schiet ik al vol.
Dus in de
bioscoop heb ik ook zo’n 3-4 keer mijn tranen weg moeten vegen.
Ook nieuw
karakter ‘Time’ vind ik erg goed.
Op IMDB
wordt deze film beoordeeld met een 6.4, maar van mij krijgt hij een 8.
Dit waren de films die ik heb gezien in de maand juni.
Hoe vaak kijken jullie films? en wat was de laatste film die je hebt gezien?
Laat het achter bij de reacties, ik ben benieuwd.
Liefs,
Eline ♥
Geen opmerkingen:
Een reactie posten