13 juli 2016

Nagellak opruimen - zomer 2016 || Elinnee94

Vandaag zoek ik mijn nagellak collectie uit. Alle lakjes die ik in dit kwartaal wil gaan dragen zet ik in het zicht en de rest gaat mijn lade weer in.


Ik wens jullie veel plezier met kijken.
Lees verder..


Nagellak, daar is eigenlijk alles mee begonnen. Zo'n vijf jaar geleden (net na mijn examen) was ik er vooral fan van om nagellak kopen, nailart etc. Ik had in een paar jaar een behoorlijke collectie aan nagellak opgebouwd. Van een onschuldig doosje, dat ik kocht speciaal voor mijn nagellak, breidde dit zich al snel uit naar een Helmer kastje dat ik speciaal voor mijn nagellak kocht. 

Na een paar jaar merkte ik dat ik veel kleurtjes heb die erg op elkaar lijken en besloot ik alles uit te zoeken. Inmiddels zijn we alweer een aantal opruim-video's verder en weet ik nog steeds niet precies wat ik met mijn nagellakjes wil. 

Ik ben dol op nagellak, maar het gaat bij mij met fases. 
Om te voorkomen dat ik weer veel lakjes koop, om ze vervolgens niet te gebruiken, zoek ik een keer in het kwartaal mijn nagellak uit, om te kijken welke ik dat seizoen wil dragen, reviewen etc. 
Ook kan het zo zijn dat ik dan wat lakjes besluit weg te doen, maar dat is niet de insteek. 


Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten