4 juli 2016

Portemonnee #27 week 26 ( 27 juni tm 3 juli 2016 ) || Elinnee94



De afgelopen week ben ik een weekend weg geweest. Survivallen in de Ardennen. Hierdoor zullen vaste uitgave als boodschappen wat lager zijn.



Ben jij benieuwd naar wat ik de afgelopen week heb uitgegeven?
Lees dan verder…


Taxi €11,20
De afgelopen week ben ik niet zo veel met de taxi geweest. Op vrijdag had ik vrij gevraagd in verband met mijn vakantie. Verder ben ik op dinsdag door mijn moeder terug gebracht, omdat ik tot laat schrijftraining had en op donderdag brachten mijn ouders mij naar de ouders van mijn vriend, want daar aten wij.

Boodschappen €20,58
Een aantal dagen dat we geen boodschappen hebben hoeven doen. We zijn het weekend in de Ardennen geweest, waar voor ons de boodschappen werden gedaan, altijd handig. Dit scheelt weer in de kosten.

Action €3,98
Bij Action kochten we op maandag een aantal bakjes om ons ondergoed en sokken in te bewaren. Deze waren ongeveer €2,00 per bakje, maar we hebben de kosten gedeeld.

Kruidvat €58,45
Bij Kruidvat kon ik echter de verleiding niet weerstaan.
Ik kocht (bijna)  de hele collectie van de LE van Essence op dinsdag en toen ik op woensdag nog even bij Kruidvat was zag ik een ander product uit die collectie die ik eigenlijk nog mistte.
Ook kocht ik een nieuw scheerapparaat (€9,00 ipv €17,50), omdat deze goedkoper was dan een nieuw setje mesjes, ik er nog een mini scheergel (t.w.v €2,15)  bij kreeg én ik even op de kleintjes moest letten. Ik had al zoveel geld uitgegeven aan producten die ik wil reviewen.

Bakker €3,15
Dit keer maar een keer bij de bakker geweest, zoals ik al zei zijn we een weekend weg geweest.

Paypal €45,87
Ik bestelde wat cadeautjes voor mijn vriend zijn verjaardag bij ditverzinjeniet.nl en ook was mijn bestelling van Etsy afgeschreven.



Vaste lasten €70,50
De eerste van de maand word er altijd een vast bedrag overgezet naar mijn spaarrekening en ook worden mijn lenzen afgeschreven. Wel heb ik van mijn moeder gehoord dat er een positieve verandering in mijn lenzen plaats gaat vinden, waardoor in augustus er geen lenzengeld van mijn rekening wordt afgeschreven.

Douglas €26,90
Bij Douglas bestelde ik ook nog iets kleins voor mijn vriend zijn verjaardag en kocht ik eindelijk de Beautyblender. Deze heb ik nog niet gebruikt, omdat ik hier nog een review over wil maken.



Overig €70,-
Op dinsdag had ik schrijftraining en betaalde daar €35,- lesgeld. Ook betaalde ik op zondag aan de reisorganisatie €35,- voor de benzinekosten van de vakantie.  

Totaal €310,63
Die €70,- aan overige uitgave tikt wel aan, maar dit zijn ook uitgave die ik niet iedere week doe.
Ook heb ik een aantal cadeautjes gekocht, maar mijn vriend is maar een keer per jaar jarig. De uitgave bij Kruidvat waren wel ontzettend hoog, maar dat kwam gewoon doordat ik zowat de hele LE van Essence niet kon weerstaan. Van deze collectie kunnen jullie snel een review verwachten, want ik heb hem al zo goed als af.
Verder zijn alle uitgave lekker laag gebleven, op mijn vaste lasten na.
Van de Ardennen kunnen jullie nog een video verwachten, deze zou wel op mijn ander YouTube-kanaal komen, namelijk RandomECVvlogs, dus mocht je hier benieuwd naar zijn houd deze dan ook zeker in de gaten.



Waaraan hebben jullie de afgelopen week veel uitgegeven?
Ik lees het graag in de reacties hieronder.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten