8 augustus 2016

Mijn portemonnee #31 week 31 (1 tm 7 augustus 2016) || Elinnee94

Het is weer maandag en iedere maandag laat ik jullie de uitgave van de afgelopen week zien. 
Ik geef jullie dus als het ware een kijkje in mijn portemonnee. 

Lees verder...


Taxi €19,60
Op donderdag eten we altijd bij de ouders van Joost, mijn vader bracht mij er heen en dat scheelde me deze week dus weer wat geld voor de taxi.
 
Boodschappen €25,25
Met boodschappen gaat het steeds beter. Ik maak steeds meer gebruik van aanbiedingen en probeer een beetje systematisch te eten. 

Vaste lasten €50,-
Iedere 1e van de maand gaat er standaard een bedrag naar mijn spaarrekening. Zo ook deze maand. 

Bakker €2,95
Iedere woensdag haal ik wat brood bij de bakker, met wat lekkers erbij. De bakker waar ik normaal gesproken heen ga, is eerder dicht in verband met de vakantie dus moest ik naar een andere bakker. 

Cadeautje €4,08
Samen met mijn vriend liet ik een theepakketje maken voor de vriendin van de broer van Joost.

Action & Kruidvat €18,03
Bij Kruidvat betaalde ik €11,58. Ik kocht hier wat spulletjes om te reviewen voor op mijn blog en een nachtcrème (die van eigen merk in bruin glas).
Bij Action rekende ik €6,45 af. 

Overig €24,95
Op maandag stuurde ik het pakketje van Loavies terug. Hievoor moest ik verzendkosten van €4,95 betalen. Op dinsdag kocht ik hele speciale wijn, namelijk Blue Sky. Ik deelde de prijs met mijn vriend en kwamen per persoon uit op €5,-.
Op woensdag kocht ik bij Shoeby in de sale een heel leuk vest. Deze was voor de helft van de helft en kostte nu nog maar €15,-.

Totaal €144,86
Dit bedrag valt me reuze mee. Ik had verwacht dat ik rond de €250,- uit zou komen. 
Ik merk dat het steeds beter gaat, om met een minimale hoeveelheid geld te leven
We zitten nu in het begin van een nieuwe maand en mijn financiën houd ik al enige tijd bij. 
Ik heb geleerd om van acties gebruik te maken en ben mijn ouders erg dankbaar dat ik gebruik mag maken van de extra vriezer die we in de garage hebben staan. Zo kan ik thuis nog wat dingen opbergen, want de vriezer bij mijn vriend zit na een brood toch al vrij vol. 

Liefs,
Eline ♥     
    
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten