12 september 2016

Mijn portemonnee #36 week 36 (vrij 2 sept tm zo 11 sept 2016) || Elinnee94

Afgelopen week ben ik naar Duitsland geweest. Samen met de ouders van mijn vriend zaten we in een Landal-park, waardoor mijn uitgave deze week wat afwijken van het normale patroon.

Ben jij benieuwd naar wat ik deze week heb uitgegeven?
Lees dan verder…


Park shop €23,30
Op het park hadden ze een klein winkeltje, zo’n typisch camping winkeltje waar alles veel te duur  is.
Dinsdag haalde ik er een ham/kaas croissant en een koffiebroodje, ook haalde ik er een ijsje dat me aan vroeger deed denken (zo een met knetter spul op de top) en 2 boeken. Donderdag haalde ik  er Fisherman’s Friend met anijs smaak, een blikje ijsthee, een flesje water met 'iced berry' smaak, chocolade en kauwgom.

DM €24,30
Op maandag gingen we naar Bernkasel-Kues en reden we ook even naar een DM in Wittlich.
Ik hield me in en kocht een borstel (die was ik vergeten), oog make-up remover, een lipproduct van P2, scheerschuim, theefilters, een wimperserum en het Balea aqua serum.

Overig eten en drinken €7,10
In Bernkasel-kues dronk ik op een terrasje een thee €2,60. Ook was er een marktje en daar deelde met mijn vriend een stuk pizza en betaalde €2,- per persoon. Ook haalde we beide een heerlijk broodje die €1,30 kostte.

ReWe €3,50
ReWe is een supermarkt (de enige winkel die in het dorp zat). Hier haalde we eigenlijk alle boodschappen. Toen ik samen met mijn vriend ging wandelen haalde we hier ook wat lekkere dingetjes die ik onder andere getest heb voor een topper of flopper video, maar ook haalde we hier een shampoo.

Cadeautje €6,90
Toen we een dagje naar een mijn gingen, zag ik daar een leuke ketting voor mijn oma. Ik besloot deze als souvenir voor haar mee te nemen.

Boodschappen €14,87
Toen we op vrijdag terug kwamen, heb ik meteen wat boodschappen gedaan bij AH & Lidl. Bij Lidl kocht ik brood, boterhammenworst en komijnenkaas. Naar AH ging ik voor koffiepads en toevallig waren deze in de aanbieding. Ook nam ik wasmiddel mee en zag dat de quiche in de aanbieding was. Altijd handig om iets in huis te hebben, wanneer je geen zin hebt om te koken. Die avond maakte ik een salade dus kocht ik sla, nootjes en champignon.
Op zondag waren we een dagje bij mijn ouders en gingen we een broodje halen bij Jan Linders. Ook moesten we nog hagelslag en chocopasta hebben, dus haalde ik die bij Jan (gewoon omdat ik die erg lekker vind). 

Totaal €79,97
Ik ben blij met alsnog een 'groene' week. Ik had bij het zien van de bedragen van DM en de Park shop een beetje het idee dat ik weer wat te veel geld had uitgegeven.
Het was vakatie en dan vind ik dat je ook wel wat meer geld mag uitgeven dan gebruikelijk, zolang het maar niet voor een financieel drama zorgt (hihihi). 
Voor alsnog ben ik erg blij met het totaal van de afgelopen week. Nu nog volhouden, maar dat word lastig, want ik moet het bedrag van de reis naar Portugal nog aan mijn ouders betalen. 
Ook is mijn moeder bijna jarig en moet hier ook nog iets voor gekocht worden. Ik ga weer dagelijks met de taxi reizen en dat is ook altijd een flink bedrag. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, weer een kijkje te nemen in mijn portemonnee.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten