26 september 2016

Mijn portemonnee #38 (van 19 tm 25 september 2016) || Elinnee94

De afgelopen week heb ik weer een flink bedrag uitgegeven.
Soms baal ik zelf een beetje van de bedragen, maar het zijn voornamelijk vaste lasten, want de zorg is weer afgeschreven en ook heb ik de terugreis van Portugal overgemaakt naar mijn ouders.

Ben jij benieuwd naar wat ik de afgelopen week heb uitgegeven?
Lees dan verder en neem een kijkje in mijn portemonnee...




Taxi €16,80

Boodschappen €22,89
Een dag deze week hebben we iets gehaald. We hadden geen zin om te koken en besloten iets te halen. Mijn vriend nam een kip burger en ik een kroket. We deelden een frietje. Ik was hiervoor €1,75 kwijt.

Vaste lasten €118,75
Weer een week met vaste lasten zoals de TeaCozy, mijn mobiel abonnement en de zorg.
Dit zijn de bedragen waar ik van schrik en die aantikken in mijn financiën.

Terugreis Portugal €132,75
Ik heb er voor gekozen mijn ouders iedere week een betaling te doen van Portugal. Vorige week betaalde ik de heenreis, dit keer de terugreis.

Kruidvat €27,07
Why? Hier baal ik dan wel weer van.
Ik kocht haarverf, want ik wil dat mijn haar mooi zit voor Portugal. Guhl had 1+1 gratis, dus daar maakte ik gebruik van.
Ook kocht ik 3 mascara’s van Essence die ik alle 3 ga reviewen. Het had er ook een minder kunnen zijn, maar ik kon niet kiezen. Ik kocht blikjes Pepsi voor mijn vriend en ook een pakje kauwgom.
Al met al zijn het niet echt super veel of dure producten.
Dus ik kan wel van mijzelf balen, maar dat heeft op dit moment geen zin.

Fotoboek €11,10
Op donderdag was ik een cadeautje aan het zoeken op internet voor mijn mama, die afgelopen zaterdag jarig was. In eens bedacht ik me dat het leuk zal zijn als we een fotoboek van de vakantie in Duitsland zouden hebben.
Deze heb ik dus samengesteld en mijn vriend en ik deelde de kosten.

Cadeau €11,25
Ook hebben we een cadeautje voor mama besteld, hiervan deelde we ook de prijs.

Overig €6,89
Bij Hema kocht ik voor €2,- fineliners en bij Action was ik €4,89 kwijt. Dit is een gedeelde prijs want daar kochten mijn vriend en ik een droogrek, wasknijpers en ranja.

Totaal €345,75

Van dit bedrag schrik ik enorm. Op advies van vriendlief heb ik ook het bedrag berekend zonder de vaste lasten en de terugreis. Dan zit ik ongeveer op €100,-.
Toch schrik ik er wel een beetje van, maar ondanks dat de Portugal reis van een ander budget af gaat, vind ik toch dat ik het bij mijn uitgave moet rekenen.
€345,75 is enorm veel geld en daarom heb ik deze week een rode week gegeven.

Ik hoop dat het volgende week weer een beetje anders word.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten