3 oktober 2016

Mijn portemonnee #39 (26 september t/m 2 oktober 2016) || Elinnee94



De afgelopen week was weer een drukke week.

Tijdens een verjaardag zijn wij met vakantie. We kochten deze week een cadeautje, omdat we er toch op visite gingen.



Ben jij benieuwd naar wat ik heb uitgegeven?

Lees dan verder..




Taxi €16,50

Deze week ben ik 2 keer door mijn vader gereden. Met de taxi kreeg ik 1 keer teveel geld terug wat ik zelf ook pas later zag.



Boodschappen €20,05

De afgelopen week heb ik vooral boodschappen gedaan bij Jan Linders. Blikjes Dr. Foots waren in de aanbieding, dus deze hebben we flink ingeslagen. Ook waren de pizza’s van eigen merk in de aanbieding dus mijn voorraad pizza is weer aangevuld.

Ook heb ik wat boodschappen bij Lidl gedaan. Ik kocht dar onder anderen een deel van het cadeautje, maar ook appels en brood.



Vaste lasten €62,50

Mijn maandelijks bedrag naar mijn spaarrekening is weer afgeschreven en ook heb ik nieuwe lenzen besteld.



Cadeautje €3,28

Samen met mijn vriend stelde ik een leuk pakketje samen, we deelde het bedrag en kwamen per persoon uit op €3,28 (dit zonder het cadeautje wat ik tijdens de boodschappen kocht, want van de boodschappen delen we het bedrag ook altijd).



Overig €16,07

Ik kocht bij Kruidvat wat producten die ik wil reviewen. Uiteindelijk betaalde ik €12,87.

Samen met mijn vriend kocht ik nog wat bij een koffie en thee winkeltje. Per persoon kwamen we daar uit op een bedrag van €3,20.



Totaal €118,40

Een bedrag wat voor mij nog te overzien is. Gebaseerd op het bedrag dat ik  bij Kruidvat heb uitgegeven geef ik deze week toch de kleur ‘geel’.



Zijn jullie benieuwd naar mijn maand-kleur? Dan zal ik dat behandelen in de volgende portemonnee.

Dit zal ik dan de eerste ‘portemonnee’ van de maand behandelen (dus eigenlijk zou dat vandaag van de maand september komen).



Liefs,

Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten