2 januari 2017

Review Maybelline vivid matte liquid || Elinnee94

De (matte) liquid lipstick trend is aangeslagen. Ook Maybelline speelt zich hier op in.
Eerst moest ik er niets van hebben, maar na de P2 lipcream  en de Essence matt matt matt lipgloss ben ook ik meer gaan experimenteren met liquid lipstick.
Graag kijk ik lipstick video’s en dan met name de declutter series. Amerikaanse en Engelse YouTubers hebben altijd een scala aan liquid lipstick, maar wij lopen met onze drogisterij artikelen nog wat achter.



Toen Maybelline een tijdje terug de 1+1 actie had kocht ik deze Vivid matt liquid producten. Ik nam 2 kleuren mee voor een review, want 2 is altijd leuker dan 1 in zo’n artikel. 

Ben jij benieuwd wat ik van dit product vind?
Lees dan verder…

Ik kocht kleur 45 possessed plum, een paarse kleur want ik ben dol op paars in het najaar en 35 rebel red, want ik had nog geen rode liquid lipstick (goed excuus).



35 Rebel red is een mooie rood voor onder anderen de feestdagen. 
Ik ben er van overtuigd dat deze rood staat echt iedereen staat, het is een typisch rode kleur.


45 possessed plum is in mijn ogen echt een najaars kleur.
Ik ben dol op dit soort kleuren in het najaar en met name in de herfst. Je moet er van houden, maar ik ben er dol op.


Deze producten hebben een zachte substantie die makkelijk over de lippen te verdelen is. Deze liquid (lipstick) trekt niet en droogt dus niet uit. Wel hebben ze hebben een subtiel smaakje.
Ze zijn niet volledig matt, maar of ik dat heel erg vind..? Nee.
Natuurlijk had ik ze wel matter verwacht, omdat dit product het zelfs in de naam beweert. 

De Maybelline Vivid Matte liquid producten zijn te koop bij de drogisterij voor ongeveer €7,- per stuk.
Dit is een aangenaam prijsje, maar Maybelline heeft zo vaak aanbiedingen dat je er echt niet de volle prijs voor hoeft te betalen. 

Wat vind jij van deze producten?
Laat het me weten in de comments.

Liefs,
Eline ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten