5 januari 2017

Review Sleek Limited edition The Rockstars collection || Elinnee94

De woensdag voor Kerst liep ik weer eens DA in, om inspiratie op te doen voor een cadeautje. Ik zag dat ze een Sleek schap hadden en dat deze nu ook een limited edition verkochten. 
Ik vroeg aan de medewerkster of ze voortaan Sleek verkopen of dat dit tijdelijk is.
Zij vertelde mij dat DA een samenwerking met Sleek is gestart en dat ze dus voortaan dit merk verkopen. 
Natuurlijk ben ik dolblij dat een van mijn favoriete merken nu eindelijk wat makkelijker te krijgen gaat zijn. 
Jullie kunnen vooraan dus meer Sleek gaan verwachten, maar om dus maar gelijk met de deur in huis te vallen heb ik deze prachtige producten uit de limited edition meegenomen. De limited edition heet 'the rockstar collection' en hebben echt prachtige doosjes. 

Ben jij benieuwd wat ik van de producten uit deze limited edition vind en wat de prijzen zijn?
Lees dan verder....


Sleek is een merk dat ik al jaren ken van hun prachtige i-divine oogschaduwpalette. Het was alleen zo lastig te verkrijgen. Alleen webshops zoals Boozyschop en Alice&Jo verkochten het. Het probleem van zo'n webshop is dat je de kleuren niet kunt zien, laat staan swatchen. Nu weet ik dat Sleek ook bij Sephora te koop is (in Portugal althans) en bij een aantal winkeltjes in de Randstad.
Ikzelf kom uit Brabant en was dus dolblij dat de verkoopster bij DA mij vertelde dat Sleek voortaan bij hun te koop is. 

Deze prachtige collectie geïnspireerd op 'Rock' in de breedste zin van het woord. 'Rock' word zowel geïnterpreteerd als het muziek genre, als (edel)steen.
Het palette uit de collecie heet 'Hidden Gems', wat in het Nederlands verborgen Edelstenen betekend.
Dit is de voorkant van het oogschaduw palette dat ik kocht. Dit palette ziet er heel anders uit dan de oogschaduwpalette die ik gewend ben van Sleek. Dit palette is als eerst een 'I-lust' in plaats van 'I-divine' palette. Wat dat voor verschil is weet ik niet. Ook bevat dit palette geen 12, maar 6 kleuren oogschaduw. 
Nog een verschil met de I-divine palettes is dat niet alleen het doosje waar het palette in zit er prachtig uit ziet, maar ook het palette zelf. Bij de I-divine palettes zijn deze namelijk gewoon zwart en kijk hoe mooi de holografische edelstenen op dit doosje er uit zien. 
Dit zijn de oogschaduw kleuren die in het palette zitten. Net als bij de andere palette die ik van Sleek gewend ben, zit er een plastic velletje over met de namen van de oogschaduws. Dit heb ik er voor de foto maar even af gehaald, want dat werkte niet zo goed. 
De kleuren zijn metalic en hebben allemaal toepasselijke edelsteen namen, maar dan wat opgeleukt.
Dit zijn de swatches van het palette. Wat in het palette van links naar rechts is, is op mijn arm van onder naar boven.
De groene kleur heet Emerald City, de paarse Amethyst Sky, de goudgele Amber City, de blauwe Sapphire Blues, dan komt Ruby Tuesday en als laatste Diamond Dust
Stuk voor stuk prachtige metallic oogschaduw kleuren.
Het is geen overspray die bij deze kleuren gebruikt is en de oogschaduws zijn erg zacht. 
Ik weet niet of er echt glitter in zit of dat het de metallic glans is, maar door de samenstelling met de zachte textuur kan dit wel voor fall out zorgen.
(Even een inside joke met jullie delen. Fall out Boy is een Rockband, maar zo doordacht zal het bij Sleek wel niet gegaan zijn).
Dit is de ooglook die ik met behulp van het palette heb gemaakt. Wel heb ik een oogschaduwbasis onder de kleuren gebruikt, om toch wat fall out te voorkomen en om de kleuren helemaal tot hun recht te laten komen. 
De oogschaduwbasis is er een van Essence.

Dit is hoe ik de kleuren uit het Sleek palette heb gebruikt:
'Amethyst Sky' heb ik aangebracht in de arcadeboog.
'Ruby Tuesday' op het bewegend ooglid.
'Amber City' bracht ik over het midden van het bewegend ooglid aan.
'Diamond Dust' bracht ik als highlighter in de binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot aan.
'Emerald City' bracht ik als eyeliner onder het oog aan.
Met 'Sapphire blues' zette ik de buitenkant onder het oog nog wat aan.


Ook nam ik 2 lipsticks uit de collectie mee. Deze lipsticks zijn de 'Lip VIP  metallic lipsticks'
Beide in een prachtig doosje. De kleuren die ik meenam zijn 'superstar' en  'scandalous'.
 Links zie je een rood/roze metallic met ook iets van paars er in. Dat is 'Scandalous' en rechts 'Superstar' een prachtige paarse kleur met een metallic blauwe gloed.
Ook dit moest ik natuurlijk in de review meenemen. Kijk hoe prachtig de lipstick zelf is. Met al die hoeken lijkt hij echt op een soort edelsteen. 
 'Superstar' is een prachtige paarse kleur. Ik ben dol op dit soort kleuren. Wel zie ik zo close-up dat hij door de metallic finish wat moeite heeft om volledig dekkend te zijn. Dit zie je vooral op mijn onderlip in et midden goed. 
Deze kleur hebben jullie misschien al gezien op mijn lippen. Ik droeg 'Scandalous' namelijk in mijn 'opgemaakt' video van december.
Een prachtige rood die je niet veel ziet.

Dit is de ooglook met de paarse lipstick 'Superstar'. Een prachtige combinatie. Ik had gedacht dat het allemaal wat te veel zou zijn. Opvallende ogen, aanwezige lippen, maar tot mijn grote verbazing is het zo in z'n geheel goed te combineren. Misschien omdat ik de rest van mijn gezicht wat rustiger heb gelaten.

Deze limited edition van Sleek heb ik dus bij DA gekocht. 
De lipsticks waren €7,99 per stuk en het oogschaduwpalette kostte €9,99
Prima prijsjes. €10,- vind ik een mooie prijs voor 6 oogschaduw kleuren waarmee je een mooie feestelijke, maar ook dagelijkse look mee kunt maken.
De lipstickprijs van bijna €8,- per stuk vind ik ook prima. Kwalitatief zijn ze prima. Ze brengen prettig aan, zitten mooi op de lippen en hebben een prachtige finish. De verpakking ziet er een stukje chiquer uit dan Essence en dat zie je terug aan het prijskaartje.
Wisten jullie trouwens al dat ik dol ben op (Edel)stenen? En op Rock muziek? Deze limited edition is dus echt iets voor mij, maar als ik niet tevreden was had ik dat natuurlijk ook eerlijk aan jullie verteld. 

Nu ik weet dat Sleek ook bij DA te koop is ga ik hier zeker meer een kijkje nemen en wil ik ook meer van het merk voor jullie testen. 

Al een tijdje licht er een prachtig product van Sleek in mijn nog te reviewen-bakje, dus ook daarvan zullen jullie binnenkort nog iets zien op mijn blog. 


Wat vinden jullie eigenlijk van de lipsticks en het oogschaduwpalette?

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten