27 februari 2017

Review Catrice Calligraph eyeliner || Elinnee94

Eyeliner is iets, wat ik altijd heel tof vind bij anderen maar waar ik zelf niet echt mee uit de voeten kan. Het enige waar ik nog een beetje wegwijs mee kan is een eyelinerpen. Omdat iedereen zo enthousiast was over de Caligraph eyeliner van Catrice, heb ik deze een hele tijd geleden ook aangeschaft. Steeds liet ik deze liggen, omdat ik het niet aandurfde.
Toch heb ik er wat mee gespeeld en vandaag geef ik mijn mening over deze eyelinerpen van Catrice.

Lees verder...



De Calligraph eyeliner pen is natuurlijk gebaseerd op een Kalligrafiepen.  Ik vind het echt super knap als je kunt Kalligraferen (manier van schrijven), helaas kan ik het zelf niet. 

Het puntje van de pen loopt mooi spits, is niet te hard en niet te slap. Mijn eerste indruk is dan ook erg goed.

Deze indruk woord alleen maar bevestigd als ik hem swatch. Ik kan er zelfs mee tekenen.

Mijn ooglid trilt altijd heel erg als ik probeer een net lijntje te zetten, maar ik moet zeggen dat het er (met uitzondering op dat kleine uitschietertje) wel goed uit ziet.
Ook met ogen open, ziet deze eyeliner er goed uit. 
De pen ligt makkelijk in de hand en het lijntje trekken gaat prima. 
Met deze eyeliner wil ik zeker meer gaan oefenen.
Een aanrader als je wil beginnen met eyeliner dus. 

Deze eyeliner van Catrice is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €3,-

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten