18 februari 2017

Sample Saturday februari 2017 || Elinnee94

Het is alweer een behoorlijke tijd terug, sinds mijn laatste Sample Saturday. Maar aangezien het tasje met Samples gewoon in de kast staat en echt zichzelf niet gaat reviewen, besloot ik er weer wat testers uit te pakken. Een handje geur-samples, want afgelopen week was het natuurlijk valentijn.
Ik besloot wat geurtjes te testen, waarvan ik dacht "Goh, hier zit vast voor ieder wat wils bij".

Ben jij benieuwd naar wat ik van deze geurtjes vind?
Lees dan verder...




Sweet like Candy - Ariana Grande
Tja ik heb misschien onder een steen gelegen de afgelopen jaren, maar altijd als het over Ariana Grande gaat heb ik zo'n moment van "Wie?, waar is zij van?".
Wat ik soms via Instagram etc meekrijg is dat zij al een aantal jaren een beetje het tiener idool is (ofzo).
Ik ken haar naam vooral van parfums, maar heb deze zelf nog nooit geroken. 

Het sampletje zit leuk verpakt, als een soort snoepje wat dan weer goed bij de naam past. 
Dit alles geeft mij de verwachting dat het een zoet, jong, meisjes achtig parfum is. 

Ik sta versteld van wat ik ruik, het is niet zo zoet als dat ik had verwacht.
Vooral ruik ik de zoete geuren op een fruitige manier, niet zo zeer als snoepjes. 

Geurnoten:
Top : Braam, Bergamot, Peer
Hart : Zwarte bes, Slagroom, Marshmellow, Plumeria, Jasmijn, Kamperfoelie
Basis : Vanille, Kasjmier hout

Dit parfum is onder anderen te koop bij Douglas. Voor 30ml betaal je ongeveer €30,-, voor 50ml is dit €40,- en voor 100ml €50,-.
 
Just Cavalli - Roberto Cavalli
Dit parfum is qua uitstraling echt een Eline parfum. Ik heb een zwak voor verpakkingen, zoals de meeste van jullie wel zullen weten. Roberto Cavalli is zo'n ontwerper waarvan ik echt eerst de geur goed geroken moet hebben, anders ga ik bunkeren. 

Deze geur stelt me een beetje teleur. Het is een bloemige geur, iets wat ik totaal niet verwacht bij zo'n stoer uiterlijk van het flesje. De geur doet me een beetje denken aan de FA hybiscus douchegel. 
Wel blijft de geur een lange tijd zitten en vervaagt hij geleidelijk. 

Geurnoten:
Top : Neroli
Midden : Tahitiaanse gardenia
Basis :  Pallissander

Deze geur is te koop bij de parfumerie. Voor een flacon van 30ml betaal je ongeveer €43,- , voor 50ml €59,- en 75ml ongeveer €78,-.


La petite robe noir - Guerlain
Het kleine zwarte jurkje van Guerlain is ook weer zo'n geur die ik alleen al om de verpakking zou kopen. 
Ik dacht dat ik deze geur al ooit eerder in een Sample Saturday had gebruikt, maar mocht dat zo zijn zal het niet verkeerd zijn om nog eens mijn mening te geven, wellicht is deze wel veranderd. 

Een zoete, alledaagse geur. Ik houd er wel van, maar volgens mij zijn hier goedkopere varianten van. Ik kan me herinneren dat ik ooit de geur 'mini sexy' voor mijn verjaardag heb gekregen en ook volledig heb opgemaakt. Hier lijkt deze een beetje op volgens mij was  deze toen bij Etos te koop en ook dacht ik die bij DM te hebben gezien. Als ik binnenkort weer naar DM ga, zal ik er eens naar kijken. 

Geurnoten:
Top : Amandel, Bergamot, Zure kers, Rode bessen
Hart : Zoethout, Rosa damascena, thee, roos
Basis :  Anijs, Iris, Patchoeli, Vanille, Tonkaboon

Dit parfum is te koop bij de parfumerie voor een flacon van 30ml voor €69,- , 50ml kost €99,22 en 100ml is €139,-.

Intimacy - Sheer
Dit merk kwam mij niet bekend voor, het is namelijk ook alleen te koop bij ICI Paris. 
Ik wist ook niet zo goed wat ik moest verwachten van deze strakke verpakking.

Dit is echt een Eline geurtje, er zit een bepaalde geur in die me een beetje doet denken aan een mannelijk luchtje (waar ik van houd).
Dit is ook echt een prima dagelijks geurtje
Mijn eerste ingeving zegt dat er vermoedelijk wat hout noten in zitten.
Het is een warme, toch frisse geur. Heel speciaal. 

Geurnoten:
Top : Kardemom, Roze peper, Bergamot, Mandarijn, Citroen
Hart :  Kazanlak-roos Jasmijn, Kamperfoeli, Kweepeer, Cognac
Basis : Kazanlak-roos

Deze geur is te koop bij ICI Paris. Voor een flacon van 30ml betaal je €40,- , voor 50ml €55,50 en 100ml €77,50.

Poison Girl - Dior
Poison Girl is tot nu toe het laatste familielid uit de Poison familie van Dior. Ik ben dol op deze prachtige flesjes en heb zelf Hypnotic Poison in mijn collectie. Wel merk ik dat het lastig is om deze geur te combineren. 
Poison girl ziet er uit als een zoet liefdesdrankje, maar is hij dat ook?

Het is een lekker licht zoet, kruidig luchtje. Deze geur heeft wat ik waardeer in de Poison geuren, maar dan op een draagbare manier. Echt voor jonge meiden zou ik hem nier aanraden, want hij heeft zeker wat gewaagd in zich.
Ook denk ik dat meiden van mijn leeftijd deze geur niet op dagelijkse basis zouden dragen, maar ik wil zo nu en dan wel wat gewaagds. 

Geurnoten:
Top : Pomerans, Citroen
Hart : Grasse roos, Damask roos, Oranjebloesem
Basis : Sandelhout, Tonkaboon, Vanille, Amandel, Tolubalsem, Cashmeran, Heliotroop (Vanillebloem)

Dit geurtje is te koop bij de parfumerie voor 30ml betaal je ongeveer €64,50, voor 50ml €98,- en voor 100ml €138,50.


Dit was dan weer de Sample Saturday voor deze keer. Ben jij bekend met een (of meerdere) van deze geurtjes? Laat dan ook zeker jou mening achter bij de comments.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten