8 mei 2017

Essence Blossom dreams limited edition review || Elinnee94

De meeste beauty liefhebbers kijken altijd erg uit naar de kerstcollecties, maar wat ik nog veel leuker vind zijn de lente collecties. Essence kan dit in mijn ogen vaak erg goed. Leuke kleuren, fancy verpakkingen...

Vandaag review ik de Essence blossom dreams collectie, een beetje aan de late kant. 

Lees verder...


Uit deze collectie kocht ik 4 producten. De blush, highlighter en 2 oogpotloden.
De leuke speelse verpakkingen en het bloemenpatroontje zijn lekker Lente-achtig. De kleur van de blush ziet er, naar mijn mening, wel erg donker uit. 

Toen ik de spulletjes voor deze collectie ging shoppen, zag ik ook de 'chrome eyeliner pen'. Ik ben erg dol op de metallic trend en deze eyeliner wilde ik ook proberen. Ik ging voor kleur "01 of peals and peals" en "02 do you hear the chirping birds?"
 01 of petals and pearls is een parelmoer wit metallic kleurtje. Op deze foto lijkt hij vrij wit, maar er zit wel degelijk een roze glansje doorheen. Ik dacht eerst dat hij misschien wat zilver zou zijn, maar vind dit eigenlijk wel heel tof.
Ik gebruik niet vaak oogpodlood, maar van die 'twist-up'potloodjes vind ik vaak wel fijn. Deze metallic paarse kon ik ook niet laten liggen.
02 do you hear the chirping birds? is een heel tof metalic lila-lavendel-paars achtig kleurtje. Heel tof.
Op deze foto heb ik 01 of petals and pearls aangebracht op mijn waterlijn. Helaas, ondanks dat hij op de swatch heel gepigmenteerd leek, komt de kleur niet echt naar voren. Wel brangt het oogpotlood erg zacht aan.
De lila paarse lavendel-achtige kleur, 02 do you hear the chirping birds?, komt een stuk beter tot zijn recht. Helaas niet op de foto, maar het effect in het echt ziet er erg tof uit.
Naast mijn zwak voor leuke verpakkingen, kun je ook blush en highlighter op het lijstje zetten. Laten deze nou allebei in de collectie zitten. 
De blush uit deze collectie heet "01 call me coral" en ziet er donker koraal, nude achtig uit in de pan. Er zit een schattig bloemen patroontje in gedrukt en ook bevat deze blush een lichte shimmer.

Behoorlijk veel shimmer voor een blush, zeker in verhouding met het kleurpigment. Nu ik deze review typ, vraag ik me eigenlijk af waarom ik deze nog nooit als highlighter heb gebruikt. Ik denk dat hij daar erg tof voor zal zijn.
Rainbow allert! Ja jongens, ik word hier zo vrolijk van. Kleurtjes, Lente, mij maak je blij. Super leuk dat Essence hier zo op in speelt.
Om het nog extra leuk te maken hebben ze de achterkant een metallic regenboog gegeven.
Deze rainbow highlighter draagt de naam 01 prism of light. En zeg nou zelf, dit ziet er toch super leuk uit. 
Alle kleurtjes van de regenboog appart geswatcht, dit was me een klus, al snel kwam ik er dus ook achter dat ik ze waarschijnlijk gewoon moet mengen.
Dit is 'm dan, wauw. Hij ziet er in eerste instantie wel wat geel uit, maar ik vind het toch een prachtig effect, dat je in het licht er meerdere kleuren in terug ziet.
Mijn hoofd met een beetje makeup, als basis voor de blush en highlighter.
 Ik zie ik zie wat jij niet ziet.... Op deze foto heb ik de blush aangebracht, helaas zie je er niet zo veel van.
Op deze foto bracht ik de highlighter er boven aan. Helaas zie je er op de foto ook niet zo heel veel van, maar in het licht is het resultaat echt heel tof. 
De producten uit de Blossom dreams collectie, zullen langzaam aan het verdwijnen zijn, want deze collectie was namelijk van april. De review van de mei limited edition staat al op mijn blog.
Toch wil ik graag met jullie de prijzen (en mijn mening) van de producten delen, misschien spot jij nog wat bij Kruidvat of Trekpleister bij jou in de buurt, ik denk alleen dan wel dat je ze in de actiebak moet zoeken. 
  • Essence blossom dreams blush 01 call me coral €3,39
  • Essence blossom dreams rainbow highlighter 01 prism of light €3,39
  • Essence chrome eyeliner pen €1,99 per stuk
Wat vinden jullie van deze collectie?
Ik zou het leuk vinden als je het achter laat bij de reacties. 

Liefs, 
Eline ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten