8 juni 2017

Balea Magic summer & Vocht inbrengede dagcreme review || Elinnee94

Mijn bezoek aan Duitsland staat alweer gepland, maar ook achter de schermen heeft zich een aantal Duitse producten opgestapeld, wachtend op een review. 
De laatste keer (maart) dat ik in Duitsland was kocht ik twee dagcreme's van Balea, het huismerk van DM. 
Vandaag schrijf ik in de review mijn mening over deze producten. 

Ben je benieuwd? 
Lees verder...


In de shoplog heb je misschien wel kunnen zien dat ik twee varianten dagcreme kocht. Ik kocht de Magic summer dagcreme, met zelfbruinend effect en een vochtinbrengende dagcreme voor de normale tot gemengde huid, met lotusbloem extract.
De Magic Summer dagcreme komt, zoals je wel kan verwachten uit de magic summer lijn. Toen ik in maart bij DM was, kocht ik hiervan ook de zelfbruinende body lotion, waarover nog een review komt.
De dagcreme zit in een tube, wat ik altijd erg fijn in gebruik vind, ik ben niet zo van de potjes waar je iedere keer met je vinger in moet zitten. De tube zit verpakt in een doosje, wat ik er erg mooi uit vind zien.
Beide zien er opvallend uit, met de bronze details.
 Op de achterkant van de tube vind je wat product informatie.
De ingrediƫnten staan op de zijkant van het doosje.
 De creme is vrij dik en wit van kleur. Niet super wit, want je ziet er wel een gebruinde gloed doorheen.
De creme laat zich goed verdelen en aan een beetje heb je al genoeg. Hij is zuinig in gebruik, ondanks de dikte van de creme. De geur van deze creme is lekker Zomers. Hij ruikt een beetje naar perzik, maar dan op een zonnebrand manier. Heel uniek, maar in het eerste gebruik moest ik hier wel even aan wennen. Gelukkig merk je hier gedurende dag niets van en wen je snel aan de geur. Het is een geur die je niet snel tegen komt, maar wel erg lekker.
 De vocht inbrengende dagcreme heeft een wit met blauwe verpakking. Ook deze ziet er erg duidelijk en mooi uit.
 Wederom kun je de productinformatie op de achterkant van de tube vinden.
 En op het doosje staan de ingrediĆ«nten vermeld.
Deze dagcreme is nog iets dikker en hierdoor komt er minder creme per keer uit de tube. Deze dagcreme is wel echt wit van kleur. Van een vocht inbrengende dagcreme verwacht je ook dat hij wat dikker is dan een zelfbruinende dagcreme. 
Ik zou deze dagcreme wel aanraden voor een normale huid, maar niet voor de gemengde huid.
Voor een Balea dagcreme betaal je €1,95 en dan krijg je (in dit geval) een tube van 50ml. Dat is natuurlijk ontzettend budget-proof. 
Zelf gebruik ik vanaf het moment dat ik deze dagcremes in mijn bezit heb de vochtinbrengende dagcreme eigenlijk op dagelijkse basis. De magic summer dagcreme gebruik ik op zonnige dagen. Zelf vind ik de magic summer dagcreme fijner. De substantie brengt naar mijn mening makkelijker aan en trekt beter in. De vochtinbrengende dagcreme trekt naar mijn mening minder goed de huid in. 

Welke dagcreme gebruiken jullie?
Laat het achter bij de comments.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten