12 juni 2017

Eerste indruk Catrice nail paint to go limited edition || Elinnee94

Ik ben dol op nagellak. Mijn obsessie is niet meer zo erg als een paar jaar geleden, maar nieuwe dingetjes vind ik altijd leuk om uit te testen. Speciale kleurtjes, leuke verpakkingen of ander soort finishes hebben altijd een zwak voor mij. 
Zo slaat mijn hart ook op hol bij het zien van deze limited edition van Catrice. De Nail paint to go collectie. Vandaag geef ik mijn eerste indruk van deze collectie. 

Ben je benieuwd?
Lees dan verder...

In de nail paint to go limited edition van Catrice zitten 6 hele toffe kleuren nagellak. Niet zomaar nagellak, nee het zijn een soort markers.


 C01 travel in turqouise laten dit nou 2 van mijn favoriete dingen zijn. Reizen en de turqouise kleur. Het lijkt ook wel of deze lak een soort metallic glans heeft en laat ik daar nou ook enorm fan van zijn.
 C02 blue boat trip ja, ja alweer zo'n naam waar ik van weg smelt. Dit lijkt meer een nachtblauwe kleur en hoewel ik weet dat ik dit eigenlijk nooit draag is dit wel een kleur die mijn aandacht trekt.
C03 Rosewood En Route ziet er uit als een mooie nude kleur, maar dit kan ook zo'n typische parelmoer 'oma' kleur zijn. Ik ben heel erg benieuwd hoe deze kleur er in de winkel uit ziet.
C04 Rapid Red Date ziet er als een mooie donker paarse kleur uit.
C05 Pink Pulse ook deze roze kleur ziet er erg tof uit op de afbeelding. Ik hoop niet dat deze te 'hot-pink' is, want dat zou jammer zijn.
C06 Tomato Red Rush deze kleur lijkt oranje/rood bijna roestig van kleur. Ik weet niet of eze kleur mij zal staan maar ben hier wel erg benieuwd naar, want rood tinten vind ik vaak erg tof.

De Catrice nail paint to go collectie zal halverwege deze maand (juni) in de winkels komen en tot en met half juli in de schappen liggen. Voor deze handige nagelstift (ik durf bijna geen nagellak te zeggen) betaal je €3,99 per stuk.

Wat is jou eerste indruk van deze collectie?
Laat een reactie achter bij de comments.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten