4 januari 2013

2013 ♥

Heey iedereen,

Dit is het dan...
2013.
Het aftellen voor mijn  nieuw jaar is begonnen en de goede voornemens kunnen zijn werk doen (i guess).

Met oud-nieuw heb ik een video gemaakt en hier heeft behoorlijk wat bewerktijd in gezeten. 
Maar uiteindelijk is hij af! 

Ik ben blij, 
blij dat ik een nieuw jaar als nieuwe kans kan zien,
blij dat ik een maand later een "herkansing" krijg,
blij dat mijn kamer opruimen nu (2013) goed gaat,
blij dat ik stukje bij betje wat structuur in men leven krijg.

Verder ben ik bezig met een lijst. Met dingen die ik wil hebben, een soort wish list.
Hierop staat ook een kast voor mijn stash. 
Zoals sommige van jullie misschien wel weten heb ik het in van die ladekastjes van Xenos en Action zitten, dat werkt niet.
Nu had ik al een tijdje het idee om bij de Ikea een kast te kopen, dus keek ik op de site, daar vond ik wel een hele mooie kast namelijk: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50163754/
Ik ben benieuwd en misschien ga ik vandaag wel even met mama kijken naar hoe hij in realiteit is.


Een lijst met voornemens komt in een ander artikel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten