28 januari 2013

TAG artikel 1# The chosen one

Heey iedereen,

Even een korte update; 

Het voelt alsof ik al een maand geen artikel meer geschreven heb maar dat komt, omdat ik onverwachts vrijdag al bezoek heb gekregen voor mijn feest. 
Het hele weekend was het feest (zoals sommige van jullie wel weten). 

Op youtube ben ik al veel te lang non-active geweest. 
Wat kunnen jullie verwachten?
Op dit moment ben ik bezig met een collective shoplog Januari, maar ik moet nog wachten op een pakketje die ik deze week waarschijnlijk binnen krijg. Ook ben ik bezig met wat video's uit te zoeken. 
Binnenkort komt er een wie ben ik deel 4, wat tevens het laatste deel zou zijn. 
Ik houd jullie op de hoogte. 


To the point;


Wat houd deze tag in?
Je kiest een uitspraak en legt door middel van een artikel uit waarom deze helemaal bij jou past. De uitspraken vind je hier

ik heb 2 quotes uitgekozen; 

Verklaring;
Zoals jullie  weten ben ik heel onzeker, en dat maakt mijn leven zo veel zwaarder, doordat ik hierover ga na denken maakt het me nog zwaarder. Onzeker zijn is moeilijk, je wordt belemmerd in bepaalde situaties.  2013 wordt mijn jaar, dat is deze maand wel bevestigd. Ik ben in 2012 veranderd positief! 



Daar past deze quote natuurlijk ook heel goed bij.

Verklaring:
Bepaalde mensen in mijn omgeving denken dat ze alles zijn, maar beseffen daardoor dieper in de put komen. Zelf heb ik zo veel maskers op gehad dat ik niet meer wist wie ik daadwerkelijk was. Met een beetje hulp van wat vrienden kom ik mezelf beetje bij beetje tegen. Dit maakt mezelf kapot, maar ook niet , het leven is zwaar. NEE! je maakt het leven zwaar. 
Onzekerheid





xxxxxxx Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten