18 maart 2013

London en Persoonlijk

Heey iedereen,

Het is al laat, en eigenlijk had ik gisteren (zondag 17-3-13) veel willen doen.
Zo had ik mijn shoplog (die ik dus wel meteen heb opgenomen) willen bewerken en uploaden en een begin willen maken aan mijn London vlog bewerken.

Maar wegens omstandigheden is dit er niet van gekomen. Toch wil ik jullie even op de hoogte houden van hoe het in Londen was en hoe het nu met me gaat enzo en later vandaag schrijf ik denk ik dan nog een artikel met de shoplog ofzo *we zien wel*.

Nou om te beginnen. LONDON!
Zaterdag om 7.00uur zaten we in de auto en om 10.25 zaten we in de lucht. om 10.15 (Engelse tijd) waren we geland, we hebben er ongeveer 3 kwartier over gedaan. Na een hele tocht door het vliegveld (gang, gang, gang, roltrap, gang, roltrap, gang, gang etc.) Kwamen we aan bij de banden (van de koffers). Onze koffer lag er al, wat vrij logistisch is als er mar maximaal 10 koffers in de bagage klep lagen. Toen we de koffer hadden ging mama naar de wc en ging ik even pinnen bij een automaat die naast de bagage band stond, 40 pond graag x), we liepen het vliegveld uit en meteen zagen we ons hotel. Het was letterlijk even een parkeerplaats oversteken die ook nog eens een overdekt voetpad had, wat wel fijn was want het regende. Ook erg fijn was dat we meteen konden inchecken want eigenlijk kon dat pas vanaf 12.00 uur ofzo. We mochten zelfs een kamer uitzoeken.
We hadden kamer 4019 (bovenste verdieping).
Na enige verkenning op de kamer en de koffer gedumpt liepen we weer terug naar het vliegveld, daar was namelijk ook een trein station, om zo naar Londen centrum te gaan.
Met een overstap naar de metro op Liverpool Street Station  (ofzo) gingen we naar Oxford St.


Als een malle gingen we winkel in winkel uit, we vergaten bijna te kijken naar al het moois om ons heen. Snel waren we nog even naar Piccadilly Circus geweest maar hebben daar ook als een malle gelopen.
1 dag London was echt veel te kort, zeker voor mij, als cultuur mens maar ook shopper.

Terug aangekomen in het hotel namen mama en ik 1 voor 1 even een heerlijk bad, want dat hadden onze voetjes wel verdient (en ik maar balen dat ik geen bubblebar gekocht had bij Lush).
Vanochtend heerlijk ontbeten in het hotel (aanrader: Radisson blu) en hotelkamer verlaten en daarmee ook het prachtige London.
Ik hoop tot snel.

Aangekomen in Nederland was het (Nederlandse tijd) ook alweer 12.30 uur, en t was niet voor 13.00 dat we thuis waren. Ik heb meteen een shoplog opgenomen en kon daarna weer een persoonlijke shoplog geven aan papa.
Ook heb ik even mijn heilige computertje weer opgestart en niet veel later zijn we nog even naar mijn oma gegaan. Opa zou eigenlijk vandaag (zondag 17-3) jarig zijn maar helaas mocht hij dit niet meer meemaken. Eenmaal thuis ging het weer flink de mist in en zat ik er zelf ook doorheen.
Ik begin nu (om 4.00uur) pas een beetje moe te worden dus ga ik toch maar slapen.
Eigenlijk komt het dus goed uit dat ik net klaar ben met dit artikel.



xxxx Liefs uir men eigen warme bedje.
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten