20 oktober 2013

i'm back

Hello,

Lieve lezertjes, het is alweer een tijdje geleden dat ik iets op m'n blog heb gezet.
De laatste keer was een opgemaakt video van Augustus, begin September.
Inmiddels is het alweer bijna tijd voor een opgemaakt Oktober.

Het is vandaag 20 oktober en ik ben gisteren thuis gekomen van een week zeilen in Griekenland.
Hier heb ik weer eens flink kunnen nadenken, of juist niet nadenken, en goed uitrusten.

Hier ben ik tot een paar conclusies gekomen.
- ik ga meer bloggen, over algemene dingen.
- ik wil iedere week minimaal 1 artikel plaatsen (of video, maar die komt ook in een artikel).
- Zelfstandigheid, misschien is dit wel het minst boeiende voor jullie... Maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik met wat orde en regelmaat die ik zelf moet "plannen" het allemaal prima zelf aankan.
- Geld!, ja hoevaak heb ik dit al gezegt. Eline en haar spaarplannen, maar dit keer gaat het lukken. Ook hiervan houd ik jullie op de hoogte.

De aankomende tijd zullen jullie niet heel veel boeiends op m'n blog voorbij zien komen, omdat ik de (nieuwe) start wil maken, per 1 november 2013.

xxx Eline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten