30 november 2013

Opgemaakt November 2013 ♥ 1 jaar opgemaakt video's

Heey iedereen, 

Het is weer het eind van de maand, dat wil zeggen weer een opgemaakt video. 
Dit is een speciale editie, ik maak namenlijk precies een jaar iedere maand opgemaakt video's 
dus ik  vind het wel leuk om even terug te blikken op afgelopen jaar en het opmaken van producten. 

Ik kan me nog goed herinneren dat ik mensen zag die met veel opgebruikte spulletjes de maand afsloten, dus ik was benieuwd wat ik zou opmaken in een maand tijd. 
Ik weet nog goed dat ik een klein bakje had met maar een paar (kleine) producten. O, god wat was ik blij toen mijn mandje te klein werd en er een schoenendoos aan te pas kwam, ghihihi. Dit zou veel netter zijn omdat er een deksel op kon. Nu zitten alle producten in een skubb bakje van Ikea. 

klik hier voor de video

Zeker de afgelopen tijd hou ik heel erg van producten opmaken en kijken wat anderen mensen opmaken, ik kijk iedere dag of er nieuwe uploads zijn, soms zelfs meerdere keren per dag.


xxxx Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten