15 februari 2014

Camera's , camera's , camera's overal

Zoals jullie weten wil ik al heel lang een nieuwe camera, en het liefst een spiegelreflex. Canon 600D was mijn droom.



Nu was ik donderdag 13 februari in de mediamarkt met papa en ik werd helemaal gek. De canon hadden ze niet maar wel een soort gelijke nikon... Toen zag ik nog een andere nikon en allemaal voldoen ze aan mijn eissen...
Ik zie door de bomen het bos niet meer...

De een is mooier als de ander, zowel de een als de ander heeft zo zijn plus en minpunten.

Ik voel me een kind in een snoepjeswinkel... Maar dan net iets anders. Meer een jongen in een foto set vol leuke meiden ofzo.

Ik hou jullie op de hoogte over hoe en wat...
Maar stiekem hoop ik dat ik heb vandaag (als dit artikel online komt) al in mijn handen heb.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten