3 februari 2014

My life in pictures 1# januari ♥

Iedereen kent het wel "My life in pictures". Veel bloggers doen dit 1 keer in de week, maar ik post niet veel foto's op instagram. Zeker niet iedere dag.
Dus ik besloot dit 1 keer in de maand te doen.
Als een soort terugblik.


Eigenlijk begon 2014 met een vuurwerk foto op instagram. Maar deze had ik niet meer op mijn telefoon staan *helaas*.

1 Januari plaatste ik ook deze foto:

Tja wat kan ik hier nog over zeggen. Iets waar ik sowieso al meer als een jaar naar "verlang" is mijn eigen spiegel-reflex. De canon 600D is echt mijn droom. Dit is mijn wish voor 2014! ♥

Mijn lieve boefje op 2 januari. Semmy leek net een teletubbie. Ik vond het zo schattig dat deze foto op instagram moest! ♥

Na een Insta-break. Zat ik 14 januari bij de tandarts in de wachtkamer. Yay weer een instagram momentje.

Na de tandarts realiseerde ik me dat ik de foto van maandag 13 jan nog niet op instagram had gezet. Deze oldschool lift vond ik zo cool, maar ook wel eng. Deze lift wordt nog ooit mijn beste vriend, deze zit namelijk in het flatgebouw waar mijn werkplek gevestigd is. 

15 januari mocht ik op het "werk" boeken fotograferen en dit gaf me inspiratie om ook voor mijn blog foto's te maken. Ik heb namelijk zo'n zelfde fotostudio thuis. ♥

's Avonds voelde ik me niet zo lekker en ging bij mama op bed zitten voor een gezellig praatje. Ik kreeg deze geweldig mooie, liefdevolle foto in mijn handen. Ik heb hier zeker wel 10 minuten mee in mijn handen gezeten. Dit is een trouwfoto van mijn opa en oma (van mijn moeder's kant). Zoals jullie weten heb ik altijd een speciale band met mijn opa gehad en gehouden. En deze foto gaf me onwijs veel kracht! ♥

op 17 januari keek ik naar mijn "voorspellingslijstje" die ik begin deze maand had genaakt, hierin staan producten die ik verwacht op te maken in die maand. Ik vind het wel leuk om mezelf te belonen als ik ook daadwerkelijk alle producten heb opgemaakt eind van de maand. Je ziet ook tussen haakjes producten staan. Dit is als herinnering dat als deze niet op gaan ze voor november/december bewaard moeten worden. Dit zijn namelijk "kerst producten".

Zondag 19 januari was ik onze kalender aan het bijwerken, ik word zo vrolijk van die quote's op onze kalender. Jullie weten dat ik gek ben op quotes. Dus ik zal ophouden weg te kwijlen over wat ik hiervan vind. Jullie zullen de komende maanden nog wel meer quotes zien.  


21 januari was Sirea bij mij en ik had zin om foto's te maken met haar new phone ; "samsung galaxy note 2". 
behind the scenes pictures made by Sirea ♥
Soms heb ik gewoon even van die momentjes dat ik denk aan oud en nieuw met men lieve jongens. Helaas staat Wouter niet op deze foto :( en Koen maar half, zijn mond x). 
23 januari was het dan eindelijk zover, ik ging naar de kapper en god wat was dat nodig! 
Ik ga altijd naar Your Wish kapper sinds ik daar heb moeten staan voor een lady's night. Daar weten ze tenminste wat ik bedoel met Puntjes! Ik kreeg super goede tips en mijn haar zag er veel beter uit! 
I like. 
25 januari had ik geshopt bij de sale van Lensen Manders, een kleding winkel bij ons in de buurt. Hier verkopen ze luxere kleding en ik HOU van die winkel. Ik shopte een verjaardagsoutfit en een nep leren broek. ♥ love ♥

Bij thuiskomst ging ik samen met mama genieten van mijn 2 liefdes. Flikken Maasticht ♥ en Milka daim chocola ♥ YUMMIEE ♥



26 januari ging ik even aan de slag met mijn babyliss stijl & krultang. Finally het lukte!, me likes ♥
OOTD 27 jan ♥ 

Selfie met paps, ik hou van zijn nieuwe telefoon die een frontcam heeft.  28 januari moest ik papa vanalles uitleggen over zijn nieuwe telefoon.♥ Hij heeft de Samsung Galaxy S Advance.

29 januari ging ik mijn haar verven hier zat het in de verf ♥ Garnier Herbashine Mahonie roodbruin ♥

30  jan het eindresultaat ♥ me likes

31 januari. B-day selfie ♥ 


Dit was mijn January photo diary ♥ 

xxx liefs, Eline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten