19 februari 2014

Shopping girl ♥

Lieve lezers,
Als ik 1 ding heb ontdekt sinds ik 20 ben is het wel dat ik gewoon graag dingen wil kopen...
Hoe graag ik ook wil sparen.. en hoe graag ik ook dingen wil hebben...


Ik moet mezelf regels opeisen. Zo gaat het niet langer.

Er zijn zoveel dingen die ik graag wil hebben.

Vorige week ging ik naar de stad en kwam ik met weer wat geshopte spullen thuis...
Hiervan is deze week de shoplog te zien ;
klik hier  om hem op youtube te bekijken.

Het waren niet veel dingen maar deze week ben ik ook weer naar de stad geweest (waarschijnlijk komt maandag de shoplog online), maar had ik het idee dat ik lang niet geshopt had.....

Ondertussen heb ik ook een nieuwe camera. Voor mensen die mijn vlogs volgen die hadden dat al gezien.
Maar hier komt nog een uitgebreid artikel over als ik hem iets langer heb. Het is nu vooral nog uitvinden hoe hij in elkaar zit.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten