7 februari 2014

The body shop shopping night 5 feb 2014

1 keer in de zoveel tijd word er bij The body shop een avond georganiseerd voor klanten waar je kan profiteren van speciale aanbiedingen.
Normaal gesproken verwijder ik deze mailtjes altijd. Maar nu besloot ik toch eens te lezen. Dit was omdat ik sowieso nog naar The body shop moest voor een nieuwe dagcrème.
Het leek me overigens ook super om een keer mee te maken.


Bij besteding vanaf €20,- kreeg je een goodiebag. Nou zit ik altijd wel aan de €20,- , volgens mij is een dagcrème al bijna €20,-.

Hier heb ik een shoplog voor jullie van de shopping night op 5 februari 2014.
klik hier om de video op youtube te bekijken.

Zelf heb ik nu al weer een lijstje van spullen die ik de volgende keer wil halen. Misschien heel ernstig maar ja..

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten