24 februari 2014

update

Lieve lezers,

Qua video en blog inspiratie gaat het niet heel erg goed.
Ook met mijn gezondheid schommelt het heel erg.
Het liefst wil ik jullie alles vertellen, maar het is heel privé. Ik mis vooral het vertrouwen, en liefde in het leven, zo simpel gezegd, maar zo onverklaarbaar moeilijk uit te leggen.
Ik heb het wel vaker gezegd in een video; "het is niet zo dat ik nu denk bij de eerste de beste jongen 'Ja die moet ik hebben', was het maar zo makkelijk".
Begrijp me niet verkeerd, ik ben erg blij met mijn vrienden die ik nu heb ; Sirea is alles voor me en ik vertel haar zoveel mogelijk, maar dat is niet altijd de beste oplossing.


Afgelopen week ben ik weer wat ziekjes geweest, maandag voelde ik me al niet zo lekker en vrijdag begon ik pas wat op te knappen. Ik weet niet wat er de laatste tijd mankeert.

Zaterdag ben ik naar Rotterdam Alexander geweest, daar had ik een soort meeting met iemand die mijn video's kijkt. Ik heb op de heenweg proberen te vloggen.

Verder ben ik gewoon heel lui geweest ofzo... Dit weekend was vooral heel druk.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten