15 maart 2014

Essence Feather effect Review

Vandaag weer een review, dit keer van een special effect lakje van Essence. 
Mijn excuus voor de slechte/wazige foto's. Op de een of andere manier stelde mijn camera niet goed scherp.
De Essence feather effect lakjes zijn een rip-of van de Fur-effect lakken van Sally Handson, maar ook Barry M, Nails inc en anderen merken hebben dit soort lakken. Weer zo'n hype voor je nagels.
Volgens mij komt er een beetje zo'n soort hype als een paar jaar geleden met crack nagellak was. Nu moet ik zeggen dat ik dit effect mooier vind als crack! Sowieso was ik niet zo'n lief hebber van crack!

'Bird Of Paradise'  is een mooie grijs met geel en lichtblauw gecombineerde featherlak. Het doel van de feather effect lakken is dus om een soort veertjes effect te creĆ«ren op je nagels.


Ik heb als basis een witte lak aangebracht, misschien niet een heel goed idee om wit te kiezen aangezien de lak zelf ook licht van kleur is.

Zelf vind ik dit ook echt een top kleur! 

'The Bees And The Birds' is de naam van deze kleur. Mooi roze wordt gecombineerd met zilver. Heel girly en chique. De naam zelf doet me erg denken aan een liedje dat mijn tante vroeger altijd zong als ik bij haar was. 'The birds and the bees' sinds ik deze naam in de winkel tegenkwam zit dit liedje in mijn hoofd! Geweldig! 


Op mijn ringvinger zit 'The bees and the birds' en op mijn middelvinger (hier onderaan te zien) draag ik 'bird of paridise'.

Ik ben hier zeker van onder de indruk! Op dit moment is er bij kruidvat een actie 2 lakken voor €3,- op het hele essence schap. Deze 2 lakjes zijn zeker het testen waard!
Als er geen aanbieding is raad ik ze ook zeker aan ze zijn namenlijk heel budget voor €1,90 heb je al zo'n special effect lak.

Ik ben tevreden! Maar ik denk dat ik ze volgende keer wel over een donkerdere kleur zal dragen.
In de zomer misschien mooi voor over een fel roze of mintgroen.

I like !

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten