1 maart 2014

My life in pictures 2# Februari ♥

Zoals ik in mijn 'instagram tag' al had vermeld, wil ik minimaal 1 foto per dag posten op Instagram. Dit lukt nog niet heel goed. Daarom weer aan het eind van deze maand
een nieuwe 'My life in pictures', ik weet nog niet of ik er misschien in Maart 2 ga maken, want als het zo doorgaat wordt anders het artikel van Maart wel héél lang.



Let's begin:

2 februari vierde ik mijn feest voor familie & kennissen, papa hing de slingers op en Semmy vond het allemaal prachtig.

Whaaa♥ zo blij met het cadeautje dat ik van mijn peettante kreeg! ♥ Ik mocht dit boek eigenlijk van mama niet vragen, dat vond ze te duur. Ik wou graag 2 boeken hebben en m'n peettante (en mijn oom trouwens ook) houd heel erg van lezen, dus ik dacht ; ik vraag boeken. Ook kreeg ik van hen 'Zomer zin' van Jet van Vuuren. ♥ Deze stond ook op mijn lijstje  (ook al bestond die maar uit 2 boeken ), ik ben zo blij ♥ 

6 Februari  besloot ik om meer te posten op Instagram, maar ik wist niets. Ik mis 'liefde en vertrouwen' ontzettend erg de laatste tijd. Maar sinds een paar weken denk ik dag in dag uit aan 1 persoon... Sander en Sirea zeggen dat ik hem écht leuk vind. Ik durf zelfs bijna niets te zeggen enzo...

Jup. 7 februari besefte ik dat ik het echt goed te pakken heb..., ik moet hem vergeten, maar als ik naar bed ga denk ik wel echt... Ik mis iemand... Deze quote is niet specifiek tot 1 persoon gericht maar ik mis gewoon de veiligheid en 'het samenzijn'. (stiekem is deze foto middernacht geupload).


7 februari is altijd een dubbele dag voor mij. Mijn nichtje is dan namelijk jarig, maar het is ook de overlijdensdatum van mijn opa. 15 jaar geleden stierf hij...  en ik mis hem nog iedere dag ♥. 

Omdat ik 8 februari mijn party had moest er natuurlijk wel bier gehaald worden ! ♥ Bij Plus was het in de aanbieding dus ging ik samen met papa even naar Mierlo, waar ik stiekem 's middags met mama al geweest was.. Toen we net binnen waren belde mama : 'Eline bakboter'. Oftewel... of wij ook even de bakboter mee konden nemen.. En ja hoor, daar lag hij tussen het bier!  ♥ 

's Avonds nam ik de 'instagram tag' op, tja daar moest wel even een foto van op... INSTAGRAM ♥

Zaterdag 8 feb. besloot ik (voordat de bezoek kwam) mijn bril weer eens op te zetten, in de ochtend heb ik hem gedragen... Jullie kennen mij helemaal niet met bril.. Kun je nagaan hoe vaak ik hem draag, misschien moet ik hem maar weer meer gaan dragen. Wat vinden jullie ?

9 februari Was ik helemaal gaar, van alle stres etc.  Semmy kwam lief bij me liggen ♥ Love my dog !

Ik besloot (met een oudere foto) wat bewerkingsprogramma's uit te testen. Ik kwam op dit idee door deze video van Jiamy. Ik zag haar video en besloot er meteen mee aan de slag te gaan, dus bij mijn bewerkingsprogramma dat ik altijd al gebruik is er 1 bij gekomen ;) .

 10 februari ging ik weer naar het werk. Aangekomen bij de bushalte zag ik dat ons bord het deed... nou ja.. Er stond iets op... Maar der klopte geen banaan van.. Ten eerste is er geen 463....
 En ten 2e lijn 24 (die ik moest hebben) zou over 6 min. moeten komen.. Geen 16... Kortom.. ga maar weer kapot... (dat was hij woensdag overigens ook gewoon).
Toen ik thuis kwam nam ik mijn B-Day haul op. Toen besloot ik maar gelijk mijn kaartending te refreshen. Ik kwam voornamelijk kerstkaarten uit 2012 tegen, ja jij ook nog een goed 2013 dacht ik toen...  


 12 februari aten we heerlijke schnitzel die ik had gepaneerd ♥ en we aten kliekjes van de dag ervoor (Jambalaya) jummie... ♥
Ons afwasmiddel is trouwens GOD-DE-LIJK!  Deze is van Liddl en ruikt heerlijk naar kinderkaugom en mierzoete snoepjes... Denk een beetje  aan Snowfairy/rockstar van lush ♥

's Avonds smeer ik altijd handcrème op voordat ik ga slapen. Dit keer bijna in een hartje ♥ 12 feb. voorbij....

13 feb ; I ♥ krakelingen ♥  ik dacht 's avonds echt even met jou breng ik mijn Valentijnsdag door. 
Eindelijk staat mijn b-day haul online (na bijna een maand) ik was trots op hoe het geworden was! mooie collage gemaakt enzo ♥.

 14 februari ♥ mijn Valentijnsdag bracht ik door met mijn foto op 'ons' standje ♥ Troback  van 1998 en 2011 ♥ i love Portugal ♥
15 februari ♥ Midnight post ; ik had op Valentijnsdag een nieuwe camera gekocht en ben er zo blij mee ♥
Ook ging ik naar de reünie van zeilen seizoen 2013 ♥ het was heel gezellig maar mijn hand deed ontzettend veel pijn :( wat heb ik toch lieve vrienden ♥  

18 feb. Keek ik Aladdin  ♥ zoals jullie weten ben ik gek op Disney ♥ Aladdin is op dit moment denk ik wel mijn favoriet ♥ Ik keek deze film online in het Engels. Engelse films zijn soms gewoon fijn om naar te kijken, en omdat het Disney is... Tja LIEFDE !♥
19 feb Talking about Disney ♥ Mijn favoriete spel op dit moment is Disney hidden wolds
 op facebook... Terwijl ik dit spel speel bedenk ik me iedere keer dat ik Belle & het beest nog nooit gezien heb... (OMG en dan te bedenken dat ik vroeger met Carnaval vaak Belle was).
20 februari werd ik wakker met dit geweldige uitzicht. ♥

Deze heerlijke toffee bonbon zou verboden moeten worden, hij zag er beeldig uit en smaakte hemels.
21 februari ging ik lunchen met mama bij de Brabantse kluis. 
Het was echt super mooi daar en de vlog staat ook online klik hier voor de vlog.

22feb ging ik naar Rotterdam Alexander. Ook hier deed ik een poging tot vloggen. DIT is het eindresultaat.
24 februari maakte ik wat selfies met Semmy ♥ Met mama's nieuwe telefoon. Ik hou van front camera's. ♥

Nog even vlug een Look of the day voordat ik ging werken. 
25 feb. poste ik een late foto met mamsie. 
terwijl ik 26 feb. naar de bus liep dacht ik even dat het zomer was. 
27 feb. zaten er allemaal liedjes van INB in men hoofd. Ik was vroeger gek op INB en Richard is ook gewoon een held

Wauw ik kreeg gewoon een like van DE BOY himself ♥ Happy! daarop kan een echte fan allen maar zeggen ; #alleenmaarliefde. Voor mensen die niet bekend zijn met INB even een korte uitleg. INB is rap. Nederlandse rap het staat voor Italiaans Nederlands Bloed. 
INB was voornamelijk in 2009 erg bekend. Deze muziek heb ik echt kapot veel gedraait in zware tijden, maar ook in goede tijden. 

28feb. oude foto met lief vriendinnetje Taylor. ♥ na wat ups en downs komen we er weer bovenop. ♥


Dit was mijn maand op instagram, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Liefs,
Eline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten