14 april 2014

Review BM beauty Beautiful Lashes & Korres Sunflower eyeshadow (orange)

Vandaag heb ik een review voor jullie van 2 oog producten van (voor mij) onbekende merken.
Deze producten kreeg ik een tijdje geleden opgestuurd van Glossybox, omdat ik in de glossybox een hoop spullen had zitten die ik al eerder in de box had gekregen.
Als een soort 'goedmakertje'.

Als eerst een Mascara van Beautiful Moments, om eerlijk te zijn wist ik dit pas toen ik de producten ging Google eerst dacht ik dat het de afkorting voor Bare minarals was, dit is de beautiful lashes mascara lash thickening.
Dit is hoe hij er uit ziet, nu keek ik op de website en blijkt dat de verpakking veranderd is. Dit is het product op de site. Ik weet ook niet of de formule dan ook vernieuwd is... *hmmm*
Dit is het verschil tussen mijn ogen mét en zonder mascara, nu moet ik zeggen dat je erg snel ziet wanneer ik wel of geen mascara op heb maar bij deze is het niet erg spetterend... 

Ik vond hem ook heel erg stinken... Dus ik gooi hem meteen weg. Zelf vertrouw ik het niet zo.


Dan dit kartonnen doosje, 'Sunflower eyeshadow' staat erop, en dan iets in het Grieks. Het merk is Korres Natural  en komt uit Athene,  de kleur is 225 orange. Wat op de achterkant staat weet ik niet, het lijkt wel een beetje op vuur of een soort puzzel ofzo. Het doet me een beetje denken aan die doosjes van vroeger, waar die snoepjes in zaten, van die schatkistjes.
Wanneer je het kartonnen doosje opent kom je een simpel wit doosje tegen, met een mono oogschaduw... Dat vind ik best raar, omdat er iedere keer 2 hokjes staan aangegeven, net als bij een duo. De kleur is wanneer je hem swatched ook een stuk geler, in  het doosje lijkt hij een beetje koper kleurig te zijn maar op mijn vinger is hij goud/geel en op mijn hand zelfs bijna transparant.
Mij lijkt deze kleur heel mooi als highlighter voor een feestje ofzo.
Wat wel een leuk weetje is, is dat hier zonnebloemolie in zit, vandaar de naam sunflower.
klik hier om naar de site van Korres te gaan, dit zijn de oogschaduw kleurtjes die ze nog hebben. Ook hier staat deze niet meer bij...

Hier een vergelijking van mij oog zonder iets erop, met mascara en oogschaduw & nog een keer alleen de mascara. Als oogschaduw alleen is de 'korres sunflower shimmer eyeshadow' zeker niet geschikt. Het is echt een highlighter.

Je ziet weinig verschil tussen de oogschaduw, mascara en mijn eigen ogen.

Helaas...

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten