15 juni 2014

Boekpresentatie

Zondag 8 juni had ik mijn presentatie van mijn eerste boek.
'Gedichten - Eline Vliegenberg'
Ik was erg zenuwachtig, maar alles ging goed.
Vandaag vertel ik jullie over de presentatie.
Lees verder...



Wat ooit eens begon met een lief compliment is veranderd in een droom die wekelijkheid werd. Ik heb mijn eerste boek uitgegeven. Al eerder schreef ik hierover klik hier om naar het artikel te gaan.


Dit moest natuurlijk gevierd worden! Zondag 8 juni was het zover.
Ik hield mijn boekpresentatie. We hadden een bijzondere plaats uitgekozen en het geluk dat we deze konden afhuren. De Hoeve in Heeze. Dit zit op het terrein van Kempenhaeghe, waar ik onder behandeling ben voor mijn epilepsie en waar ook de school zit die ik 6½ jaar heb gevolgd is. Ook zit het daar midden in de natuur.

Voor de mensen die er niet bij konden zijn en voor jullie als youtube kijkers heb ik een vlog gemaakt.
Deze staat op randomECVvlogs maar zal ik ook in dit artikel plaatsen.

Het was een van de beste dagen uit mijn leven en heb ook veel complimentjes gehad.
Ik ben blij dat mijn boek nu officieel is.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten