23 juni 2014

Masker Maandag ♥ white chocolate - Montagne Jeunesse ♥ Declutter my stash

Zoals ik gisteren (link) al schreef, ga ik een no buy houden. Ofja... Zit ik eigenlijk al in mijn no-buy.
Aangezien ik een voorraad maskers heb van hier tot aan... ik weet niet waar... Blijf ik lekker doorgaan met masker video's.
Mijn no-buy wil ook zeggen dat ik eens flink door mijn stash ga spitten over wat ik wel en niet heb. Ik gooi en geef een hoop weg en dat deel ik met jullie in mijn masker video. Athans dat is nu het plan.
Ondertussen review ik het masker, zodat jullie eigenlijk 2 video's in 1 hebben.
Ik heb dit idee nog nooit eerder gezien en het leek me wel leuk.

Vandaag is het 'White chocolate' masker van 'Montagne Jeunesse' aan de beurt.
Kijk mee..

Zelf ben ik qua maskertjes er geen voorstander van om dit soort kleine pakjes meerdere keren te gebruiken waardoor ik in dit geval met een mega laag op mijn gezicht zat, maar dat geeft niet I like!



We kennen allemaal de maskertjes van Montagne Jeunesse, die met die vrolijke verpakking, maar heb je ze ook al eens geprobeerd?
Bij mijn weten betaal je ongeveer €2,- voor een maskertje en je kunt deze, net als Dr. van der Hoog, vaak in een aanbieding scoren.
Qua geuren combinaties vind ik de maskertjes van Montagne Jeunesse leuker. Zowel Dr. van der Hoog als Montagne Jeunesse hebben een chocolade masker, maar Montagne Jeunesse doet er nog een aantal bij. Voor mij  een pluspunt, aangezien ik echt misselijk kan worden van chocolade geur en een chocolade masker dus niet voor mij is weggelegd. Bij witte chocolade heb ik dat niet echt, alhoewel dat eigenlijk ook geen chocolade is.
Dit masker ruikt écht naar witte chocolade, en zelfs hierbij voelde ik me, alsof ik omringd werd door chocolade, bijna misselijk makend.

Bij dit masker voelde ik écht dat het zijn werk deed, het droogt goed op en je voelt het tintelen. Ik had het iets langer op mijn gezicht als 20 minuten en merkte wel dat mijn huid een soort van 'alarm' gaf: "Eline... Het is tijd om het eraf te halen!"

Zou ik dit masker aanraden?  Ja, zeker! Als je iemand kent die van witte chocolade houd maak je die persoon hier heel gelukkig mee. Mijn huid rook nog zeker 1 dag naar witte chocolade, niet overdreven maar lekker, verzorgd.

Heb jij ervaring met Chocolade maskertjes?  Wat is jou favoriet? 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten