14 juli 2014

Masker Maandag ♥ Tea tree masker The Body Shop ♥

Het is weer maandag, dat wil zeggen dat ik weer een masker op doe en met jullie ga kletsen. Vandaag is dat het Tea tree masker van The Body shop.
Ben je benieuwd wat ik ervan vind? 
Kijk dan snel verder. 
Zoals jullie weten ben ik dol op The Body Shop. Sinds een jaartje ongeveer is mijn huid erg onrustig en heb ik meer last van puistjes. Ik kocht een half jaar geleden het Tea tree masker bij The body shop voor €11,-. 
Tea tree is erg goed tegen puistjes en staat hierom ook bekend, en om de geur. Tea tree is namelijk een erg sterke geur, ik hou ervan maar ik ken ook veel mensen die het vinden stinken.
Lange tijd had ik dit masker niet gebruikt maar nu leek het me fijn dit masker weer eens tevoorschijn te halen. Ik voelde echt dat het iets deed voor mijn huid. Zoals ik in de video al heb gezegd is op dit moment mijn huid redelijk stabiel, dus heb ik het ook geen 10-15 minuten laten zitten maar 5-10. 

In deze pot zit 100ml en is dus €11,- bij The Body Shop. 
Ook hebben ze een 'een malig' masker, deze bevat 6ml en is €2,50. 
Erg leuk om eens uit te proberen. Maar mocht je echt een onzuivere huid hebben of regelmatig een Tea Tree masker willen gebruiken zou ik je zeker de pot aanraden. 

Als mijn berekening klopt zou je met zo'n pot ongeveer 16 keer doen. Stel dat ik het nu al 5 keer heb gebruikt denk ik dat ik hier wel 20 keer mee kan doen. 
Qua prijs is de pot natuurlijk helemaal mooi meegenomen. Als je 4 zakjes zou kopen zou je even veel kwijt zijn als 1 pot. Wel leuk als je dus van variatie houd en verschillende maskertjes wil kopen. 
Zelf vind ik zo'n pot wel prettig om op langer termijn te testen. 

Wat denken jullie?  
Is het leuk als ik een aantal weken achter elkaar dit masker gebruik, zodat jullie kunnen zien wat het met mijn huid doet?
Laat het achter in de comments. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten