14 augustus 2014

In dubio

Eigenlijk zou er vandaag een ander artikel aankomen, maar zoals jullie weten ben ik op het moment in Friesland op zeilvakantie. En vanwege de vakantie stress heb ik niet de tijd gehad om dat artikel volledig af te ronden en in te plannen, dus zien jullie deze volgende week op mijn blog verschijnen.
Maar hé ik denk aan jullie en blijf dus hier ook gewoon jullie up-to date houden.

Op de een of andere manier kan ik via mij telefoon geen foto toevoegen. Dus die komen ook in een ander artikel.

Het is allemaal iets anders als dat ik gewend ben met de zeilvakanties hier en dan kom ik mezelf tog flink tegen.
Wel fijn dat we een droge slaap plaats en gratis douche hebben.
In mijn what's in my travelbag, heb ik verteld dat ik wou vloggen. Natuurlijk moet ik ook rekening houden met anderen en kan ik dus niet zomaar mijn camera pakken.

Zaterdag ben ik weer thuis en ga ik de hele dag bloggen en bewerken.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten