26 augustus 2014

Review ♥ Kiko Face Skin Glow light effect daycream

Weer een review van Kiko. Deze dagcrème kocht ik in Portugal. 
Toen ik deze dagcrème kocht, wist ik al dat ik hem eerst langer zou willen testen om een uitgebreide review te schrijven.
Ben jij benieuwd wat ik hiervan vind?  Lees dan snel verder..

De dagcrème komt uit een speciale collectie ; "boulevard rock" als ik me niet vergis. Het doosje ziet er zo mooi uit. Dat zei ik ook bij de review van het oogschaduwpalette uit deze collectie.

Dit is de tube. Deze verpakking van een dagcrème is voor mij al 2 pluspunten. Super hygiënisch en ook nog eens makkelijk.


Dit is mijn (zoals mama het noemt) blotenbillengezicht.

De crème is lichtbruin van substantie.

Wanneer ik de dagcrème op heb aangebracht ziet mijn gezicht er zo uit. Een stuk frisser en wakkerder.

Op mijn handen zat ook een 'glow', dit zie je niet zo goed op de foto, maar het leken een soort kleine glittertjes te zijn.

De dagcrème is een favoriet van me geworden. Deze dagcrème is nu op de site van KIKO €5,- en ik hoop niet dat hij weg gaat. Er zit een minimale SPF in, maar van mij hoeft het ook niet per-se. Ik vind het wel een voordeel. Ik zou het echt jammer vinden als deze dagcrème uit het schap gaat.
Binnenkort ga ik denk ik een voorraadje inslaan. Dit wordt mijn winter-dagcrème denk ik, toch SPF, maar niet te veel.

Wat is jullie favoriete dagcreme? 
Laat het achter in de comments...

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten