8 september 2014

Mask monday ♥ Lush - Love Lettuce ♥ Mom& daughter night

Het is weer maandag, normaal gesproken betekent dit een masker video. Maar dit keer doe ik het anders. 
Dit keer doe ik het in artikel vorm. Ik gebruik een  masker van Lush dat ik kreeg toen ik 5 verpakkingen had ingeleverd.



Ben jij benieuwd naar mijn masker maandag? 
Lees dan snel verder...



Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat ik nogal een rommelige week achter de rug heb. Ik was ziek, en ben nu nog snot verkouden. 

Gisteren avond (zondag) heb ik met mama samen een maskertje gedaan, het was even relaxen. 
Vorige week heb ik namelijk in Amsterdam een aantal lege verpakkingen ingeleverd bij Lush. In ruil voor een vers masker. Dit masker moet in de koelkast bewaard blijven en is dus ijskoud wanneer je het op doet. 

Aangezien ik dit masker met mama heb gedaan heb ik ook niet gefilmt. 
Wel heb ik een leuke foto (mijn moeder eraf geknipt)  die ik jullie niet wil besparen. 
Het masker is zoals je wel kunt zien groen. Eigenlijk doe ik dit soort dingen nooit samen met mijn moeder en vond ik het dus erg leuk om eens een masker bij mijn moeder aan te brengen en zij bij mij. Ik heb erg genoten van dit moeder/dochter moment. 
Terwijl het masker op ons gezicht zat hebben we een voetenbad genomen en onze voeten heerlijk gescrubt. 

Wat een feest was het zo. Ik vind dat we dit wel vaker mogen doen. 

Over het masker praat ik jullie volgende week bij. Het is toch een vers masker, wat betekent dat het echt snel op moet. 

Kun je nou niet wachten? Neem dan even een kijkje op de site van Lush. Klik hier! om naar het masker op de site te gaan. 

Sorry voor de gekke veranderingen. 

Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten