10 september 2014

Mijn liefde voor.... ♥ Flikken Maastricht ♥

Ooit is op mijn blog het consept; 'mijn liefde' ontstaan.
Hierin behandel ik dingen waar ik van houd. Zoals Portugal, maar ook zijn begrippen als Disney online gekomen. 
Het begon als een soort obsessie artikel. En dat is precies waar ik het met jullie over wil gaan hebben. 

Zoals je al aan de titel hebt kunnen zien, gaat het over Flikken Maastricht. Je mag best zeggen dat ik een obsessie heb voor het TV programma. 

Wil jij mijn verhaal lezen? 
Lees dan snel verder... 





Mijn liefde voor recherche is ontstaan toen ik een jaar of 8 was. Toen zat ik altijd fanatiek te kijken naar de jonge Victor, in Baantjer. 
Hierover komt nog een ander artikel. Maar hiervoor moet ik rekening houden met de blog van mijn werk. Ben je benieuwd naar de blog?  Klik dan HIER!


Afgelopen zaterdag was er een Flikken Fan Dag, waar ik een poging gedaan heb om te vloggen. 
Om de vlog te bekijken kun je ook naar mijn 2e kanaal gaan : http://youtube.com/randomECVvlogs 



Romeo, o, Romeo... Uhm.. NEE! Sergo is een top acteur!  
Dus was ik dolblij toen ik mocht figureren in mijn Favoriete serie, een paar maanden geleden en daarna ook met Sergo op de foto mocht! 
*Zucht* Wauw... Wat kan ik me dit nog goed herinneren... Ik ging in december met mama naar 'De Passievrucht'. Eindelijk kon ik mijn favoriete acteur van dichtbij bewonderen. Na afloop zelfs een praatje met hem maken, al durfde ik dat natuurlijk niet zelf. 
Mijn moeder liep er naar toe en ik volgde gehoorzaam. 
En toen... Toen ging ik met hem op de foto. Victor, DE Victor, Victor Reinier. Ik sta gewoon met mijn grote idool op de foto!! Wauw, nog steeds kan ik het niet bevatten...

Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten