26 september 2014

Unboxing ♥ Boozyshop

Het is alweer een tijd geleden dat ik een bestelling deed bij Boozyshop. Laatst zat ik weer eens op hun webshop te kijken en toen viel mijn oog op een 'verrassingsbox' deze was ook nog eens in de sale. Ik kon het niet weerstaan. Ook bestelde ik nog een kwasten set van Real Techniques. 
Vandaag heb ik dus een Unboxing voor jullie van deze bestelling. 
Ben jij benieuwd wat er in mijn box zat, kijk dan snel verder..




Wat ik van de inhoud van de box vind weet ik niet, een aantal producten vind ik wel interessant maar zou ik zelf niet zo snel aanschaffen. Ik denk dat deze box dus toch wel heeft gedaan wat hij zou moeten doen. Je kunt niet met alles blij zijn. Wel vind ik het jammer van de nagellak, deze heeft mijn moeder nu eigen gemaakt.
Verder vind ik de producten van Anatomicals altijd wel goed, zeker de adem-spray ben ik erg benieuwd naar. Heerlijk voor de winter neem ik aan met de nootmuskaat/kruidnagel smaak. Je moet er wel van houden. Origineel. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten