19 oktober 2014

#52weeksofmakeup Week 42 Blush as Eye shadow.

Ja, ik ben alweer een aantal weken bezig met de challenge van Lidewij. Vorige week heb ik niets geschreven over deze challenge, omdat het thema 'Funky town' alleen maar vraagtekens bij mij opriep. Maar deze week 'blush as eye shadow' vond ik té interessant om te laten liggen. 

Het deed mijn hartje sneller kloppen, omdat mijn moeder vroeger een workshop van Mari van der Ven heeft bijgewoont en mee toen vertelde dat hij ook gewoon producten multifunctioneel gebruik. Ik dacht meteen 'Why not?' en pakte mijn minst gebruikte blushes uit mijn stash. 

Lees snel verder...

Ik heb maar een dag aan deze challenge meegedaan, omdat ik nog erg moet wennen aan mijn lenzen. Hierdoor draag ik een stuk minder oogmakeup. Maar zoals ik al zei wil ik dit thema niet laten liggen. 

Zoals je kunt zien is de ooglook heel naturel gebleven. 
Iets wat ik volgende week dus totaal niet meer ga doen. 

Volgende week is het thema namelijk ; 'your favorite show'. Zoals jullie weten heb ik 2 grote passies (ofja eigenlijk 3) betreft TV/film. Victor Reinier is natuurlijk een man en kan ik geen look inspiteren op hem. Dat was dus eigenlijk de andere. Walt Disney is ook een man maar halleluja wat kan ik me laten inspireren door Disney. Ik kan jullie verklappen dat ik mijn inspiratie ga halen uit de wat stoerdere prinsessen. Willen we het in de realistische sferen houden ga ik voor mijn favoriete actrice Angela Schijf! Daglicht is echt mijn favoriete film ever (denk ik zo). En ja jullie weten onderhand wel dat ik obsessed ben met Flikken. 

Dit is wat jullie volgende week kunnen verwachten. 

Liefs, 
Eline ♥  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten