26 oktober 2014

#52weeksofmakeup week 43 ♥ Your favorite show

Voor mensen die mij al langer volgen weten dat ik bezig ben met de challenge van Lidewij. Afgelopen week (week 43) was het thema ; Your favorite show. Dit thema leek me geschikt om uit te pakken. 
Voor het eerst in mijn leven heb ik ECHTE looks gemaakt.
Lees dus snel verder....

Het liefst maak ik de meest draagbare looks, maar toch besloot ik bij dit thema ook om uit te pakken. Dinsdag hield ik het nog draagbaar.
 Ik inspireerde mijn look op *tamtamtamtam... *


Ja! Natuurlijk Eva van Dongen ♥ Als echte Flikken Maastricht lief hebber is Angela natuurlijk mijn favoriet! Mijn echte all time favorite film is trouwens 
'Daglicht' maar volgens mij draagt Angela daar geen makeup.
Dit is de foto die ik op Instagram plaatste. De onderste 2 foto's zijn in de auto gemaakt en toen besefte ik dat Angela tijdens haar rol als Eva altijd zilvere ringetjes draagt. Ik zocht mijn kleinste zilveren ringetjes en deze heb ik dus in op de bovenste 2 foto's.






Disney:
Vele van jullie zullen weten dat ik dol ben op Disney. Ik heb dus ook een aantal looks gemaakt die geïnspireerd waren op Disney prinsessen. 

Jasmine is zeker een van mij favoriete Disney prinsessen. In mijn Disney tag vergeleek ik mezelf zelfs een beetje met haar, vanwege haar lef, doorzettingsvermogen en avontuurlijke insteek. Het kon dus niet missen dat ik Jasmine's look zou na maken.

Natuurlijk heb ik niet zo'n prachtig haar als Jasmine en zo'n mooie ogen. Maar ach, Het gaat om de look en die vind ik eerlijk gezegd redelijk goed gelukt. Ik heb gekozen voor een nog enigszins draagbare look al kreeg ik veel opmerkingen over de 'heftige eyeliner'. Ja wat wil je Jasmine is getekent, maar niemand zag dat ik mijn look op haar had geïnspireerd (of die mensen hebben allen nog nooit naar Aladdin gekeken. 


Doe mij maar een tijger als huisdier en ik ben gelukkig. Misschien is mede door deze tijger Jasmine één van mijn favoriete prinsessen. 
Dit is de foto die ik op Instagram plaatste. Ik vind vooral de lipkleur erg goed gelukt. Maar ik ben ook geen expert. 

"If there's a price for rotten judgement, 
I guess I've already won that"
Meg (Megara) van Hercules is ook een van mijn favoriete Disney prinsessen. 

persoonlijk vind ik haar qua uiterlijk echt super tof, haar wenkbrauwen vind ik wel wat eng. Megara is natuurlijk te herkennen aan dat alles paars is. Paars is de kleur van spiritualiteit en gevoeligheid, wat dan weer erg herkenbaar is bij mij. Volgens mij is Meg ook de enige Disney prinses die écht zichtbare makeup draagt, dat vind ik ook best tof. 
 Dit is de foto die ik op Instagram plaatste. Qua lipkleur wist ik niet goed wat ik moest doen. Ik heb gekozen voor een paarse lipkleur van MAC die ik niet heel netjes heb aangebracht. Ik ging over het midden van mijn lippen met een beetje goudkleurig lipgloss en daarover een roze glitterende lipgloss waardoor je een combinatie krijgt van bruin/roze/paars. Dat is een beetje wat ik in gedachten had voor Megara. 




Pocahontas vind ik zo tof, ook doet me p de een of andere manier Pocahontas altijd altijd aan Sirea denken. Dat is niet alleen door het donkere haar en de getinte huid, wat natuurlijk wel een rol speelt. Maar ook het avontuurlijke en sportieve herken ik bij Sirea terug, ook heeft de vriend van Sirea blond haar dus dat is wel grappig.
Persoonllijk vind ik mijn versie van Pocahontas een beetje evil. 

Op deze foto heb ik de look geïnspireerd, zien jullie die 'eyeliner'? 
Deze foto plaatste ik op Instagram, een beetje geïnspireerd op 'Colors of the wind'. 

Laat achter in de comments wat jullie van de looks vonden. Als jullie ergens een tutorial van willen zien, laat dan achter van welke dat zou zijn. 

Hoe kijk ik tegen de komende week aan?
Volgende week is het thema  'Blue you away', blauw dus. Ik weet nog niet goed wat ik daarmee ga doen. Blauw staat mij niet dus ik neem aan dat het geen draagbare/dagelijkse look gaat worden. 

Liefs, 
Eline







Geen opmerkingen:

Een reactie posten