28 oktober 2014

Luxe merken ♥

Luxe merken is iets waar ieder beetje vrouwelijk mens wel van droomt. Mooie verpakkingen, luxe namen, ga zo maar door. 

Ik heb het nu dus over merken zoals; Dior, Chanel, YSL, ja de echt high end merken. De top! 




Vandaag wil ik het met jullie over deze merken gaan hebben. Ik dacht eens diep na en besloot een keer niet te gaan reviewen, of te vertellen hoe MIJN leven gaat, maar gewoon lekker girly praten over beauty. Wegkwijlen bij heerlijke (nu nog) onbetaalbare beautyproducten. Natuurlijk nodig ik jullie allemaal uit om mee te praten in de reacties. Ik hoop dat jullie dit ook een keer leuk vinden. 


Wie droomt nou niet van een prachtig luxe make-up product. 
Deze cream bronzer van Chanel ken ik uit de declutter-video's van PinkSoFoxy. Wauw wat is hij prachtig. Ik durf hier bijna niet de prijs van op te zoeken, maar doe het toch. Na een zoektocht vond ik hem op de site van ICI voor ongeveer €36,-. Toch een meevaller.  Ja, dit is een product waar ik best graag voor zou willen sparen.

O, god wat gaat mijn beauty-hartje sneller kloppen wanneer,  ik bij mede bloggers oogschaduwpalletjes die dan in zo'n mooi fluele zakje verpakt zitten.
Daar is ie weer, deze hebben jullie al vaker op mijn blog voorbij zien komen, op meerdere verwacht ik. De Yves Saint Laurent Rouge Volupté lipstick's. Deze lipstick staat al erg lang op mijn wishlist, maar zeker bij zo'n dure uitgave (deze lipstick is namelijk tussen de €30,- en €35,-) moet ik de perfecte kleur nog vinden. 


Nog zoiets waar een beauty-hartje sneller van klopt, een prachtige gedecoreerde blush. Dan heb ik het niet over een overspray, maar over reliëf in de blush, oogschaduw of bronzer. Kijk eens goed naar de blush hierboven. Kun je het kleine lancôme detail vinden?

Oh, oh, ik denk dat ik verliefd ben. Toen ik deze bij Serena (van beautylab) zag, was ik verkocht. Want wauw, wat staat deze mooi. Dit pareltje kost maar liefst €47,- . Ik denk dat ik hier nog vaak naar ga kijken voordat ik er ook daadwerkelijk zo veel geld voor neerleg. Bijna 50 euries voor een makeup product. Tja, het is wel 3 in 1.

Wat vinden jullie het mooiste luxe merk? 
Wat is jou duurste product in je stash en hoelang heb je het al?
Laat het achter in de comments.

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten