8 oktober 2014

Persoonlijk ♥ Veranderingen

Afgelopen week heb ik mijn blog veranderd, het zal je (waarschijnlijk) niet zijn ontgaan, ik heb dit namelijk volgens mij al in een ander artikel gezet. 
Maar er zijn meer veranderingen geweest. Vandaag is het dus tijd om jullie op de hoogte te stellen. 
Ben jij benieuwd?  Lees dan snel verder...



Het eerste punt is dat ik mijn haar weer heb geverft. Zondag heb ik mijn moeder gesmeekt om me te helpen. 
Ik werd gek van de uitgroei en eigenlijk vond ik dat rode haar toch wel herfstig staan. 

Hier is alvast een foto, maar jullie kunnen morgen of vrijdag weer een video verwachten. Waarin het beter zichtbaar is. Ik kan alvast verklappen dat dit een collective shoplog gaat zijn, maar ik wacht (nu, op moment van typen) nog op 2 pakketjes. Jullie zien dan dus extra goed de verschillen met 'before' en 'after'. 

Dan heb ik vandaag, ik typ dit op dinsdag, mijn lenzen opgehaald. Misschien weten sommige van jullie dat ik eigenlijk vanaf mijn 16e  een bril hoor te dragen, maar dat ik dat nooit heb gedaan. Deze sterkte is dus ook niet meer van toepassing op mijn ogen. De afgelopen maanden heb ik wel geprobeerd om mijn bril erbij te pakken maar ik merkte nauwelijks verschil. Toen besloten we toch maar eens te kijken voor lenzen en mijn ogen opnieuw te laten meten. 
Een aantal weken geleden heb ik dit laten doen bij Specsavers, waar ik overigens ontzettend goed geholpen ben. Volgens de opticien waren de zichtpercentages tussen beide ogen te verschillend en deze verwees ons daarom door naar een oogarts. Uit de oogmeting van de oogarts kwam een heel andere uitkomst, minder zorgwekkend gelukkig. Hierna heb ik weer een afspraak gemaakt bij Specsavers en vandaag (gisteren) kon ik dan eindelijk mijn lenzen ophalen. 

Vrijdag over een week (zo net voor mijn vakantie) mag ik weer terug om te evalueren, hoe ze bevallen. 

Dan misschien wel de grootste verandering, waar ik eigenlijk ook nog niet zo veel over kan zeggen is een stageplaats.
Volgende week ga ik namelijk kijken bij een Internet marketing bedrijf in Eindhoven. Hier kan ik waarschijnlijk na mijn zeilvakantie beginnen met stagelopen, dus ik kan er nu ook nog niet zo veel over zeggen. 

Ook ga ik de komende tijd spannende dingen doen, ik ga namelijk aan het werk als ervaringsdeskundige bij MEE. Hier ga ik tijdens cursussen een presentatie houden over mijzelf. Waar ik ontzettend zenuwachtig voor ben. 

Ik vond het wel fijn om jullie even up-to-date te houden. Ook omdat voor mij, door mijn autisme, deze (kleine) veranderingen best heel erg indrukwekkend zijn.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten