9 november 2014

#52weeksofmakeup ♥ Extravaganza

Het is weer zondag, en dat houd in dat ik weer ga praten over de challenge van So lidewij. Namelijk de 52 weeks of makeup challenge. Het is week 45 (op de kalender) en dat wil zeggen ; 'Extravaganza' ookwel extravagant. 
Mijn week was afgelopen week erg druk, en heb ik dus niet echt tijd gehad om een look te maken. Of meerdere. 
Buiten dat het onderwerp super lastig was, had ik ook gewoon geen inspiratie. 
Ook moest ik afgelopen week veel dingen in de avond doen, waardoor ik ook toen geen tijd had om een look te maken. 
Maar ik stel jullie niet teleur.... Hoop ik.. 
Want ik heb mijn best gedaan en op het laatste moment nog een look bedacht. 
Kijk snel verder...



Het thema is lastig, omdat ik sowieso een beetje wil uitpakken met deze thema's. Ik besloot te gaan Google en kwam wat leuke foto's tegen.

 Dit vond ik de leukste, vooral de gekleurde wenkbrauwen vind ik erg tof. Ook de gele wangen op foto 2 vind ik zeer tof.

Hier besloot ik iets mee te gaan doen, ik dacht meteen een beetje aan carnaval.

Carnaval is het zeker. Ik weet ook niet meer of ik het mooi of lelijk vind. Voel me echt een beetje een clowntje.

Gekleurde wenkbrauwen, check. Extreme wing, check. Heavy blush, check. Wat wil een EXTRAvaganza nog meer?  


Komende week:
Volgende week is het thema 'from outer space' aliens, buitenaards, me likes. 
Natuurlijk ben ik erg benieuwd wat jullie vinden. Ik kan alvast verklappen dat ik al naar geweldige inspiratie heb gezocht.  

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten